Gå til innhold

Da gikk det ikke denne gangen heller///.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet negativt idag,,,,,så da gikk det ikke vår vei denne gangen heller.///.

Kjenner att man virkeli blir sliten av denne prosessen. Oppturer, nedturer----følelser hit å dit.

Jeg har hatt en drøm om 3 barn. No er jeg glad viss jeg greier å få til 1.

Skjønner ikke hvorfor ting skal være så vanskeli.((

Å hvorfor jeg måtte miste,,da jeg var så heldi å bli gravid på første innsettinga.

Etterpå har jeg jo hatt ett avbrutt forsøk,,å 2 fryseforsøk som ikke har gått veien.

Mye tanker som surrer rundt idag///

Men man MÅ bare se fremmover,,å håpe att det neste gang klaffer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg...

Denne prosessen er tøff og ja det er mye tankevirksomhet som skjer etter hver nedtur:(

Nå har det gått ca 2 uker siden jeg testet neg. og man har jo alltid et håp selv om jeg følte på meg at det ikke hadde gått..

Det går bedre for hver dag som går og så er en fokusert på nytt forsøk:)

Klem

Skrevet

Eneste som trøster meg,,er å være innpå denne siden. Å lese att noen virkeli lykkes,,,det gir jo meg håp også.

At kanskje en dag er det vår tur:)

Jeg må vel ringe inn når jeg får mensen,,å melde meg til nytt fryseforsøk.

Har du noe fryseegg sota?

Jeg har bare 1 igjen,,så jeg håååååper det overlever tininga.

Denne gangen måtte 2 egg tines opp,,sia det første ikke berget.

klæm te dæ å

Skrevet

Hei Pia76!

Jeg har også testet negativt, og skal ringe St.Olavs på mandag for fryseforsøk. Ikke enkelt dette! :-( Er sliten og lei, men kommer vel ovenpå igjen etter hvert denne gangen også, får man tro.....

Da følges vi kanskje på neste forsøk da!?! Var ikke du på St.Olavs også?

Håper det går bedre med deg etter hvert, og så får vi prøve å holde motet oppe! Klæm

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei Pia, veldig trist at det ikke gikk veien for dere denne gangen men ikke mist håpet. At du har vært gravid betyr at du faktisk kan og da er det bare et tidsspørsmål når det vil feste seg for deg.

Jeg er 42 år, er på mitt 7 forsøk, har mista..... og nå er jeg ruger på 7 dag og kjempespent.

Det har vært mange opp og nedturer og jeg tror det viktigste er at du følger kroppen din, at den sier at dette er ok å fortsette, når det ikke er det så kan man kanskje ta seg en pause for å finne ut hvor en står. Jeg er ikke ung men har aldri latt det styre meg, kanskje er det dumt men jeg føler at det er det som er best for meg. Mitt siste forsøk hadde vi for et år siden, trengte denne pausen!

Lykke lykke til med alt og ikke mist motet!

Skrevet

Nei,,huff det var ikke arti lesning nei/////. Va det idag du testa du å??

Vi har vært lei oss vi å idag ja,,,men vi må bare se fremmover.

Det må dåkk å gjør, sjøl om æ jaggu veit at det her e tungt ////.

Verst egentli timan ætter testinga,,,no begynner jeg så smått å tenk på neste forsøk. Hva annet kan man gjøre???

Vi kommer nok til å ta følge neste forsøk ja. Sjøl om jeg enda ikke har fått mensen,,så er den nok like rundt hjørnet.

Vi holder også til i Trondheim,,der har vi no 1 egg igjen på frys.

Koss ligg dåkk an??

Skrevet

Hei lille fiol:) Takk for goe ord

Jeg blir så imponert over dere som makter på så mange forsøk. Men hva går man ikke igjennom for å få drømmen sin oppfylt.?

Å jeg tror nok att det er lurt å gjøre som du har gjort. Er man dønn sliten,,,så ta en pause.

Er iallefall ikke bra å haste frem,,,så man fullstendi knekker sammen.

Nei,,, jeg tror nok det blir likens her å. Jeg skal få satt inn det siste egget jeg har på frys,(viss det overlever),,å etterpå MÅ æ slapp av litt.

Å sku begynn helt på nytt,, ser jeg mørkt på akkurat no iallefall///

Kor mang *ferskforsøk* hi du hatt??

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei Pia,

Ah så utrolig heldig du er som har egg på frys da har du virkelig noe å se fram til! Vi har aldri klart å få egg på frys, men vi har alltid klart å få satt inn to fine egg fra 3 til 8 delte:) så nå er det to be or not to be for oss!!!!!!!!!!!

Skrevet

åååååååååå,føler med deg!! kjenne på kroppen kor forferdeli vondt du har det. men det blir bedre og liv tar til igjen. Kjenne at når behandlinga pågår så tar eg litt pause frå resten av livet....Var der i april eg og..etter to forsøk og eit fryseforsøk så har me tatt ein pause. No skal eg nyta sommaren og sola og være klar til ny dyst til høsten....Ta tida hjelp fram gjennom..

Skrevet

Masse lykke te me ruginga lille fiol. Hååååpe du får positiv test,,det fortjene du jammen no ja:)))))

Lotta: Kjenner det som deg jeg også. Att mens behandlinga pågår,,,så har man pause fra livet.

Alt dreier seg om medisiner,,ultralyd osv osv.

Så skjønner godt att du syns det er greit å bare NYTE sommern no. Det skal jeg også gjøre.

Å som du sier,,,,,vi gjør oss klar til ny dyst til høsten:))

klæm te dåkk begge

Skrevet

NEEEEEIII:(((((((((((((((

pia det var virkelig trist å lese...uff...ikke så lett å trøste men du vet vi føler med deg og forstår at det er tøffe greier dette her:( nei og nei...

det var jo ikke sånn det skulle bli nå..men du har klart å bli gravid på første forsøk selv om du tragisk nok mistet så vet du jo at det er mulig;)

kanskje annen medisin kan gjøre susen...?

ønsker deg ihvertfall lykke til neste gang!!!som sagt nyyyt at det er herlig sommer vær i vente og kos deg masse og fyll på med nytt mot og positive tanker så skal det gå til slutt skal det du;)

tenker på deg.

god varm klem fra

Skrevet

Takk for d tøysekroppen:)))

Å som du sier,,,jeg HAR blitt gravid før,,så det ER faktisk muli:))))))

Neida,,dette blir greit ja.

Takk for klæmmen,,å du får en stoor en tilbake:))))

Skrevet

Hei Pia

Ville bare dele min lille solskinnshistorie med deg. Ble selv gravid på 1. innsetting men mistet spiren. Hadde deretter 2 negative fryseforsøk. På 2 ivf ble faktisk testen positiv, og resultatet er en aktiv liten 1 åring som løper rundt:-) Jeg hadde også mellom innsettingene to avbrutte forsøk, en veldig alvorlig overstimulering og det ble mye nedturer. Derfor tenkte vi at vi skulle sette igang kjapt igjen etter gutten vår ble født siden det sikkert kom til å ta sin tid. Da han var 5 mnd satt vi inn 2 fryseegg og jammen ble jeg ikke gravid:-) Så for 2 år siden trodde jeg vi aldri skulle bli foreldre, syntes det var grusomt at vi ikke kunne sette igang adopsjonsprosessen heller siden vi var for unge. Nå sitter vi er og er faktisk snart foreldre til 2 små mirakelgutter. Det er som regel alltid lys i enden av tunellen og de aller fleste lykkes faktisk til slutt. Men det er en voldsom påkjenning når man står midt oppi det og alle rundt en er gravide og nedturene kommer den ene etter den andre. Men jeg skal love deg en ting selv om det høres ut som en superklisje det at den dagen du endelig får den lille klumpen i armene er alt verdt det:-) Jeg ønsker meg også 3 barn, kanskje 4 og har troen på at det kommer vi til å få tilslutt!

Masse lykke til med videre forsøk og ikke gi opp!

Skrevet

Hei Pia, vil bare si at jeg vet så alt for godt åssen du har det i dag.. skulle faktisk testet i dag selv, men jeg fikk mensen på mandag etter kun 7 rugedager..:( Har vært igjennom endel selv, 3 mislykka AIH forsøk, ett avbrutt IVF, (fikk ingen befrukta egg) og 3 mislykka ICSI.. Så det kjennes definitivt på kroppen! Men det er ganske utrolig hvordan man omstiller seg også! På mandag tenkte jeg; Nå er grensen nådd,

orker ikke mer, vi adopterer heller. Men nå er jeg mentalt snudd om til at jeg vil forsøke Nordica og assisted hatching.. Men tror det er lurt at vi gir oss litt tid mellom slagene, for å bygge oss opp mentalt og fysisk igjen! VI skal nok komme i mål engang vi også..:) Lykke til videre!!!!:)

Skrevet

det var trist å høre. dessverre er det ikke så lett for oss alle. vi vet det her inne. Etter et år med hormoner, prøving, overstimulering og det som føltes som utallige nederlag. kom sommeren med dens natulige pause i prosessen. det var godt å få to mnd til å lade batteriene. ved så det første forøske etter sommerferien ble jeg gravid. og til og med hvor jeg med vilje hadde gitt litt blaffen i å ta det med ro. hun er nå 2 år. lykken endte heldigvis ikke der for nå etter tre nye fryseforsøk for å få søsken kommer det tvillinger i februar. dette er ment som en oppmuntring.

Noen ganger må man kaste inn hånkle og si at nok er nok, det finns andre ting i livet. Andre ganger er det bare å holde ut og stå på lenge nok. for som min far sier:" det er i motvind man lærer seg å seile, og ingen stormer varer evig."

jeg tror du klarer dette kjære venn. snart er stormen over;-)

klem

Skrevet

Uff synes det er så leit at det ikke ikke for deg også denne gangen Pia76. Kan være lurt å ta en pause hvis man føler seg sliten. Jeg hadde en pause på 1 år jeg faktisk før jeg satte inn de to eggene 5/6. Kanskje det var det som gjorde susen for meg?? Ta deg en god pause nå i sommer og nyt sommeren! Så har du nye krefter til høsten igjen. Neste gang går det!

Skrevet

nei nei nei nei nei nei var jo ikke dette jeg ville lese eva76, uff så utrolig leit dette var.........

har egentlig ikke ord=( nyt sommeren iallefall og kos deg MASSE, sånn at du kommer deg ovenpå igjen...

mange klemmer sendes over*klemmepå*

Skrevet

Nei,har dessverre ikke fått noen på frys verken på første eller 2 forsøk.

første forsøk fikk jeg ikke engang satt inn så det var veldig leit og slet litt etterpå.

Fikk 6 befruktede egg denne gang. 1 , 4delt bra egg som ble satt inn ,men de andre var ikke gode nok ,men jeg var hoppende glad for at det de satte inn var bra selv om det ikke gikk bra til slutt. ;:(

Jeg har begynt hos akupunktur/homeopat for å se om det kan hjelpe meg til vi er klare for et nytt forsøk.:)

Klem

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen,,,dåkk er no bare sååå goe, å snille:))))))). Bli jo reint rørt av det dere skriver jeg:D

Alle solskinnshistorier å goe ord hjalp meg ,,å idag ser jeg mer positivt på ting.

Tusen takk skal dere ha,,å mang klæmma te dåkk:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...