Snikskytteren er storebror! Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Til tirsdag skal jeg ha et keisersnitt, og blir da tobarnsmor! Derfor steller jeg pent med meg selv i dag! Sitter nå med hårfargen i håret og spiser en fersken. Snart skal jeg påføre ansiktsmasken. Etterpå skal jeg ta en dusj med peeling, hårkur og barbering. Etterpå skal føttene pleies med en liten skrubb og fjerne litt død hud! Så skal jeg på "shopping"! Fler som nyter de siste dagene o pleier seg selv godt?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2009 ....og der var masken på.... LEKKERT! hihi... Godt gubben er på jobb
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 vil bare ønske deg masse lykke til med ks, og fortell gjerne historien her etterpå;-) 8 uker igjen til ks på meg, men tiden flyr....
Staark Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Så flott at du unner deg litt luksus og egenpleie nå mens du har sjansen! Jeg har selv planer om frisørbesøk, nye sko, nye bøker og hjemme-spa før junior kommer. Har fortsatt noen få uker igjen, så nå skal det avslappes! Lykke til med keisersnittet!!!
erteposen + 4 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 ahhh...deilig! Jeg vurderer å ta en tur til frisøren, og mamma har tilbudt å ta meg med til fotpleie i neste uke når hun kommer. Når ikke ned:) Blir lite tid til slikt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå