Endelig_brud! Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg skal gifte meg om 1 år og jeg skal ha min kjære søster som forlover! Hun bor 3 timer unna og har 2 små barn. Hun er veldig engasjet i bryllupet og gleder seg veldig. Hun er fast bestemt på å være involvert i nesten alt som skal planlegges og dette setter jeg veldig pris på. Men når hun ikke har mulighet til å komme på besøk til meg så veldig ofte og jeg ikke har mulighet til å reise til henne så ofte, hvordan løser vi dette? Er jo ikke alt som er så lett å ta over telefonen.. Noen som har noen erfaringer? Som f.eks. når jeg skal kikke på kjoler, så tar jo det ganske mange timer, og vi rekker jo kanskje bare en salong eller to på ei helg..og hun kan jo ikke komme 3-4 helger på rad å se på kjoler med meg.. Hmm..håper noen har noen erfaringer de vil dele med meg.. På forhånd takk!=)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er forlover for bestevenninna mi. Hun bor i Stavanger, jeg i Oslo... ergo, vi møtes aaaaaalt for sjelden. Vi løser dette med telefonkontakt Noen ting er nesten gitt at jeg ikke får vært med på pga avstand, men det har fungert kjempe fint for vår del. Jeg er ikke i tvil om at hun en dag blir min forlover og. Kan ikke noen andre se på kjoler med deg, mor... venninne..!? Så kan kanskje søstera være med hvis det f.eks står mellom flere kjoler? Til syvende og sist er det jo du som skal gå med kjolen og bestemme deg for hvilken Dere kan bruke mail, chat osv.. sende over bilder / linker til forskjellige kjoler. Ikke det samme som å fysisk gå og se på dem sammen, men det er da i alle fall noe Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har kusina mi som forlover. Hun bor i Oslo, jeg i Tromsø. Mildt sagt lang avstand mellom oss, så vi treffes bare noen dager før bryllupet. Vi prøver å ordne mest mulig på hver vår kant og gjøre ting ilag (som sminke, manikyr etc.) når vi treffes... Vi bruker telefon og chat ganske mye, og det funker greit...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 3timer er ikke avskrekkende da. ang kjole prøving vil jeg anbefal deg og kikke masse på nettet på forhånd slik at du har en viss peiling på hva du vil ha og visser bilder av de du liker best. min forlover har hatt veldig mye ting som har skjedd siste året og ikke hatt mye tid til bryllup, har gått helt fint. jeg satt lenge og så på kjoler på nettet. viste henne bilder av de jeg likte best så når vi kom i salongen tok det ikke lange tiden. når jeg skulle hente kjolen kunne hun ikke så da tok jeg en annen vennine med meg.
Endelig_brud! Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2009 neida,det skal nok gå bra! Jeg klarer meg, men er redd hun vil føle seg tilsidesatt dersom jeg ser på kjole med venninder istedenfor henne..men får bare snakke med henne og høre om hun har noen tanker og ideer! Takk for hjelpa..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå