Endelig_brud! Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Har hørt at det er det som er tradisjonen, men er det det som er vanlig å gjøre? Hvordan gjør dere dette? For å være ærlig, blir jeg litt bekymret hvis han skal ta seg bestiller buketten min...vi har litt forskjellig smak av blomster,hehe..=)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Tradisjonsmessig er det vel det men jeg har samme problem som deg:) hihi! Jeg foreslo derfor at han kunne bli med å velg sammen med meg:) å betale:) hihi!
Endelig_brud! Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 Hehe,det var jo et godt forslag..=)
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hehe:) Jeg gikk bare og fant den brudebuketten jeg vil ha, så får han betale. Litt unødvendig, i og med at vi har felles økonomi, men får være LITT tradisjonelle
Eline på vei med nummer to Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Det er tradisjon ja, og jeg hadde tenkt å gjøre det, men jeg ender opp med at mamma lager buketten i stedenfor, sparer 1500 kr på det.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 skulle nå vært sikker på at mannen hadde litt peiling jeg da i tilfelle...men nå valgte jeg å gifte meg uten brudebukett så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå