Endelig_brud! Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hei! Jeg har 5 kilo som må av. Lurer da på om jeg bør ta de av før jeg pøver kjole, eller om de fleste kjolene er såpass "fleksible" at 5 kg til eller fra ikke betyr som mye? Er litt ivrig etter å prøve på..=) Men jeg skal ikke gifte meg før om 1 år,så har jo god tid.. På forhånd takk..=)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 5 kg kan forandre kroppen ganske mye, alt ettersom hva utgangspunktet ditt er. Du kan jo uansett se på kjolen, og prøve uten å nødvendigvis måtte bestille. Hør med salongen / butikken De har garantert hatt bruder i samme "situasjon" før, hør hva som er lurt å gjøre! (legg gjerne ut svaret her etterpå!!)
Endelig_brud! Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Takk for svar! Har allerede gått ned fra 82 kg til 65 kg, Skal ned til 60 kg. Men er nok kanskje best å slanke seg ferdig før jeg prøver kjoler. For jeg vet jo ikke om de 5 kg blir tatt fra rompa, magen eller puppene,hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå