Gå til innhold

hjelp meg ang UL, og hcg prøver...?? frustert her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså.... hcg prøvene mine var på 99 forrige onsdag, og på første UL forrige fredag så vi tykke slimhinner på 16mm, noe som var veldig bra i følge gyn.

i går var jeg igjen på UL, en uke siden sist, og da så vi en hule med plommesekk og fosteranlegg, men ingen hjerte... gyn, sa at dette stemmer godt med kart og tereng... men jeg skulle jo egentlig vært 8+3 dager i dag.. og det stemmer jo ikke så godt da vil nå jeg si.....

hun sa også at hcg nivået mitt hadde steget fra 99 til 5000, men hvordan kan hun finne ut det??? jeg har jo ikke tatt noen flere blod prøver.... kun tatt den forrige onsdag...

jeg skal på UL igjen på fredag, og da mente hun vil burde se et hjerte som banker....

jeg spuret om termin, da sa hun at jeg skulle følge mens termin frem til uke 18....hmm... jeg kan jo ikke si jeg er i uke 9 når det ikke er et hjerte der en gang.... eller hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Må si jeg syntes det hørtes merkelig ut at hun kunne si hcg hadde steget så lenge du kun har tatt en prøve.. Hun kunne ikke forvekslet det siste resultatet (den med 5000)med noen andre? Det går kanskje litt fort i svingene for noen.. Men det hørtes jo bra ut at det har skjedd forandringer i forhold til UL. Da er jo sikkert alt som det skal være, men at du ikke er så langt på veg som antatt kanskje. Jeg har også forstått det slik at man kan se hjerte akt. ved ca 6 uker + -.

Var det privat eller?

Spennende iallefall..

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...