Gå til innhold

må jeg være naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlagt keisersnitt

Skjønner at jeg nedentil kanskje bør være naken, men får jeg ha på meg bh? Jeg har store og tunge bryster som gjør at jeg synes det er ubehagelig å ligge på rygg uten bh, og skjemmes også over hvordan det ser ut. Får jeg ha på bh tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen grunn til at du ikke skulle få lov til det. Jeg var ikke naken under mitt planlagte ks i alle fall. Hadde på meg en sånn lang "vakker" sykehusskjorte. Om jeg hadde bh under, husker jeg ikke, men mest sannsynlig hadde jeg nok det. Husker ikke hvordan det var med truse heller, men tror jeg fikk på meg en nettingtruse før opperasjonen, som de dro litt ned under opperasjonen, og opp igjen etter at de hadde sydd meg sammen.

Skrevet

åh.. jeg håper virkelig jeg får ha på meg bh! Er bare 3 dager igjen, og mange rare tanker plopper opp ....

Skrevet

Ser ikke grunn til at du skal måtte være naken oventil da...d høres merkelig ut:P rett og slett=)Spesielt om du sier ifra da.

Skrevet

Om du skal ha lokalbedøvelse og ikke narkose får du nok ha på deg bh, men om du må ha narkose så får du nok bare ha på deg en vanlig sykehusskjorte. Mener og tror at man ikke kan ha bh under narkose. Men ikke mange som har det under ks nå mer om det ikke er haste ks.

Skrevet

Jeg skal ha spinalbedøvelse......

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg hadde på meg sykehusskjorte. trengte ikke noe mer egentlig.

Skrevet

Jeg trenger mer.... jeg trenger bh... :-O

Skrevet

dette har jeg ikke tenkt på, men håper inderlig man kan ha bh under...jeg lekker fra puppene og er avhengig av ammeinnlegg;-/

regner med at det går greit;-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Det går nok helt fint. Må du ha narkose og de må gjøre noe som gjør at du ikke kan ha på bh så tar de den nok av deg når du sover. :-)

Skrevet

Du bør nok ikke ha på bh med spiler, da det er metall. Kan få brannsår hvis de bruker diatermi under inngrepet.( brenner f.eks blodårer som blør) men en ren sportsbh/ eller bh uten spiler kan du sikkert bruke. Bare å spørre det, men anbefaler å ta med bh uten metall på. Sånn i tilfelle.. :) Ellers så dekker de jo deg til slik at du slipper å vise frem brystene dine, du skal jo være våken under inngrepet.. :)

Lykke til:)

Skrevet

en BH med spiler kan du nok bare glemme ja, pga diatermi. hvis du har en ren BH uten spiler kan du kanskje ha den på... men jeg ville regnet med at du ikke får lov...

Skrevet

Jeg fikk ikke ha på meg bh under mitt planlagte ks. Jeg hadde kun sykehusskjorte på. Du skal ha på deg sånne elktroder som overvåker hjertet med ledninger til. Truse fikk jeg ikke før de stelt meg på intensiven.

Skrevet

Bare sørg for at du har med en helt rein bh som du skal bruke til ks. Så skal det ikke være noen problem:)

Skrevet

Kan ikke huske om jeg hadde bh på, tror ikke det, men jeg hadde briller på som er av metall. Var ingen som sa noe på det. De setter forøvrig opp et forheng akkurat over brystet, så det er ingen som kommer til å se noe og du blir bedøvet og kjenner ikke noe heller. Det er uansett ikke behagelig å ligge på operasjonsbordet.

Du får kateter, så nedentil må du nok være forberedt både på å vise fram og være truseløs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...