paper Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 noen med erfaring her inne?? Frarådes dette-,eller sees det som ok?
allabarna Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Dersom du jobber fast på natt (og muligens ellers også) har du KRAV PÅ å få byttet alle nattevekatene til dag- og kveldsvakter. Men det kommer vel an på hva du jobber med. Arbeidsplassen er pliktig å legge til rette og du skal slippe og gå natt hvis du ønsker det. Dette er lovfestet, men mange som ikke vet det.
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Det er blitt forsket på, og det har vist at nattabreid gir en økt risiko på SA. Selv fikk jeg lov til å legge om turnusen min sist gang....
septbaby09 Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 jg jobbet fast natt i hj.tj. og ble tilrettelagt til dagtid, etter 3 mnd da jeg selv syns det ble tungt. Legen rådet meg til det:) Hadde 65% natt stilling, så du skal jobbe samme stillings %, altså da evt 65% dagtid, men du skal beholde alle tileggene dine, så lønnen skal ikke forandre seg, ihvertfall ikke i oslo kommune, Lykke til
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Jeg jobbet nattvakter til jeg var cirka 6 mnd på vei. Begynte å bli tussig på slutten ja! Men tenkte ikke over det noe spesielt til å begynne med... Hvorfor skal man miste pga det liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå