Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 At man skal kjenne liv, om man følger leger og medisinsk fagstoff?? Kan jo virkelig begynne og lure om man er normal her inne noen ganger når folk begynner å snakke om at de kjenner liv i ellevte uke..........
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 uke 20+/-, og da er det snakk om uker i +/-. Helt opp til uke 28 er visst normalt å måtte vente. De som kjenner liv tidlig, har ofte barn fra før. Med nr en kjente jeg det første gang i uke 20, men med nr 2 kjente jeg det allerede i uke 13.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 jeg kjente liv rett før ordinær ul, og det var vel i uke 19 tror jeg... Det var førstemann...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 De som påstår de kjenner liv i uke 10 kjenner fantomspark, eller andre ting som skjer der inne. Om de skjønner hvor lite fosteret er da, så burde de forstå at det IKKE er spark. Men med innbilning kan man få for seg mye.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Er ikke ungen ca 5 cm i uke 10 da? Tenk hvor små de armene og bena er da, kjenner ikke at de beveger seg veit Det er nok en luftboble i tarmen de kjenner, eller fantomspark.. Jeg kjente liv i uke 18 med førstemann, i uke 16 med andremann og i uke 18 med tredjemann (tredje hadde morkaken på forsiden av livmoren og da kjenner en gjerne spark litt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå