Gå til innhold

noen som har kjent liv?


supersalg

Anbefalte innlegg

jeg kjente bebyen bevege seg igår, føltes ut som den sparka, vet ikke men noe gjorde den. og tre svakere rett etterpå. helt nederst til venstre.

 

igår var jeg 13+5. jeg kjente det helt tydelig, ingen tvil.

 

Men VELDIG tidlig da. Noen andre som har kjent liv ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig tidlig ja, men ikke usannsynlig!! Det er noen som er litt mer "følsomme" på hva som skjer i kroppen sin også.

Jeg kjente liv fra uke 12 med første, med morkaken foran, og nå i uke 11! Nyt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg garantertkjent mini sparke. :) er i uke 15. det var i natt. Jeg fikk ikke sove så jeg lå og koste med magen. og kjente på livmora. Dyttet litt til den osv.. Plutselig kjente jeg to små dult i venstre side nederst i magen. for så tre nye litt lenger til midten.. kan ikke beskrive det andeledes enn små dytt egentlig. Var en hærlig førelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går snart over i uke 14-15...er ikke helt sikker enda, men har ikke kjent noe. Håper jeg begynner å kjenne noe snart jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Missunnelig! jeg har bare kjent liv en gang for litt under to uker siden og jeg er nå i uke 18+4!! Men var på ultralyd nå på onsdag som var og da sa jordmor at det var fordi morkaken ligger over babyen som en dyne og derfor kjenner jeg det ikke ennå... Men der var det jammen meg fullt liv på sjermen, så den lille pjokken kommer til å spenne fra seg før det er tid for å komme ut ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+4 og har kjent liv siden uke 13. Siden 17+1 har jeg kjent daglige spark som kjennes utenpå magen:) En skikkelig herlig følelse!! I morgen blir det UL og håper ungen er så frisk og sprek som den kjennes ut:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente de første sparkene i denne uka, da var jeg 18+1 dag :) Siden da har jeg kjent flere og flere spark nederst i magen, særlig etter jeg har spist eller drukket - sparkene blir tydligere for hver dag, moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...