Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg strevde med amminga da nr 2 kom til verden, og må vel tilstå at jeg gruer meg litt til to sannsynligvis litt tidlig fødte gutter skal få i seg mat. Vurderer en ammepute slik jeg kan forsøke å dobbelamme de på natta. Kanskje er de like synkronisert som i mange:) Noen som har gode råd?
Mamma's trolljenter Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Har full ammet jentene mine på (sissels) ammepute til de var 5,5 mnd- nå er de 6,5 mnd og får mat også, de er 5 uker fortidlig født. Mitt råd, hvis du VIL amme, dobbelt amme er å gjøre det fra første stund. Legg de til samtidig hele tiden og øv dere mye! Jeg syns det var vanskelig i noen uker ja men føler at det var verdt det!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg prøvde å dobbeltamme med sisselsammepute, men det fungerte ikke for meg. Ungene kom så høyt opp at det var umulig å amme dem. Tok ut en del av kulene, slik at puten ble mindre, det fungerte bedre. Men det kom en del knirke lyder, så tok ut hele puta av trekket og la inn ei dyne. Dobbeltammet dem til de var seks uker. Nå er de tre måneder og koser meg med en og en når jeg ammer. Har bare lest om folk som er fornøyd med sisselsammepute, så du får vel prøve deg fram.
erteposen + 4 Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Tusen takk for svar begge to! Jeg bestiller nok en hos Sissel. Vil veldig gjerne dobbelamme på natt, og skal prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå