MammaMia123 Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 vesla på 7 mnd er forferdelig selskapssyk! De er så ille at hvis vi legger henne på gulvet og beveger oss 1 m fra henne begynner hun å grine og vræle. Jeg kan ikke gjøre noe slags husarbeid eller lignende, for da ligger hun bare å gråter konstant! Det er så slitsomt, og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å lære henne til å ligge på gulvet å leke selv! Andre som har hatt "slike" babyer?
Gemini7 Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jepp, det høres kjent ut!! Hjemmetilværelsen holdt på å drive meg fra vettet en periode. MMen- det kan jo hend ehun plages av noe. Vi fant ut da jenta vår var 6 mnd at hun hadde KISS (var abs ikke noe typisk tilfelle, ikke skjev eller flat i hodet, og ingen tydelige tegn annet enn aurving når hun ble lagt me, spesielt på magen (tenkte kanskje hun da gråt pga vondt for å hold hodet oppe), og masse, masse gulp- noe som er typisk). Kanskje du burde ta en tur til manuellterapeut for å sjekke (det er gratis de fleste steder). Ellers kan det jo hend ehun bare er veldig selskapssyk. Man kan jo løse det med bæresele eller -sjal, selv om det er tungt for rygg og nakke i lengden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå