★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 lurer litt på dette jeg... har vært veeldig flnk å omtrent bare drikke vann de siste ukene..unnet meg ett glass brus eller en munckholm i ny og ne.. men nå har jeg fått beskjed om minst mulig sukker og da tenker jeg at munckholm må være "sunnere" i dette tilfelle??? kjedelig å spise pizza på lørdags kveld med vann til liksom:(((( er veldig glad i cola kan man si men har holdt meg evt drukket annen brus hvis behovet ble for sterk... røyker til vanlig så har selvfølgelig sluttet med det!!kaffe har jeg også kuttet helt ut...alt jeg er glad i er kuttet ut hehehe:)))og blitt erstattet med vann føles det som...hehehe:) men hva tror dere ang brus vs munckholm??hva hadde dere gjort?
b77h Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 å, jeg kjenner følelsen alt for godt! har omtrent kuttet ut halve kostholdet mitt i 2 mnd nå!! Sukkeret er jo ikke bra, men jeg tror at du fint kan unne de en liten brus på selveste lørdagskvelden, hvis du ellers holder deg til vann. Eller en Munckholm, den har sikkert mindre "rent" sukker. Hva med eplemost? det innholder litt bedre ting enn brus, mer naturlig... jeg drikker en del juice også, når jeg trenger noe søtt, men da ferskpesset/ikke fra konsentrat. men, kos deg m brusen el munchkholmen i kveld du ;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 hei og takk for svar:) har tenkt det samme ang munckholm når det gjelder sukker men ma kan jo aldri bli for sikker i dette gamet her;) takk skal du ha da blir det pizza og munckholm i kveld;)) drikker ltt smoothies ellers er jeg vel ikke så flik å drikke juice...det forsvinner her i huset på ett blunk før jeg får åpnet kjøleskapet så blir liksom bare ikke kjøpt inn...
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hei! Jeg drikker ett og annet glass med brus, ellers har jeg drukket en del bris,bonaqua og vann. En ting bør du være obs på ang alkoholfritt øl (jeg vil egentlig ikke ta gleden fra deg, men det var noen som har gjorde meg oppmerksom på det): Alkoholfritt øl er øl i skatteklasse A. Det kan ha inntil 0,7% alkohol selv om det selges som alkoholfritt øl. I Norge er det særlig merkene Munkholm fra Ringnes og Clausthaler fra Hansa som benevnes som alkoholfritt øl. Man må ikke opplyse om alkoholinnholdet i øl så lenge det ikke inneholder over 1,2% volumprosent alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå