Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 skal i 30 års-lag i kveld, og dit kommer det en dj og et band. det blir høy musikk, det kan jeg garantere... men det er to saler som skal være i bruk, en der musikken er og en der vi kan sitte og "prate"... men det er ikke lydisolert akkurat, så i sittesalen vil det oxo være ganske høyt... spm mitt er, kan det bli for høyt??? er 32 uker på vei, og lurer på om det er dumt å dra??? men jeg har veeeldig lyst til å dra dit!!!
Dronningen! Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg var på Bryan Adams- konsert 5 uker før nedkomst og det gikk veldig bra. Vi sto ikke nærmest høytalerene men det var høyt allikevel. Kos deg på fest:o)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 det er BRA for babyen i magen å være med mamma på festlige lag der det spilles høy musikk o.l Det gjør at de ikke blir vare på lyder når de blir født;) Alex var med på en del fester når han lå i magen, og han sovner best til musikk og støy;) Deilig å slippe å tripe rundt på tærne så fort babyen sovner;) Dra og kos deg du:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 ja, hører på en del høy musikk hjemme og i bilen osv, men tenkte at dette kanskje ble i høyeste laget... men da drar jeg jaggu da, artig kan det jo bli selv om jeg er på vannvogna;) HI
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 hehe, jeg drakk brus som en gud på fest;) Da "fikk jeg lov" siden alle andre drakk alkohol og røyka og greier:P Så når jeg var på fest hamstret jeg inn snop og brus som jeg koste meg med;) Og jeg koste meg alltid! Og alle syns det var kjempeartig å se "HVALEN" danse:p
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 hahaha, ja det gjelder å gjøre det beste ut av det:) skal nok lage mitt eget lille godte.lager jeg oxo skal du se;) HI
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Med førstemann var jeg på byen den dagen jeg hadde termin! Var en nær venninnes bursdag og jeg måtte liksom være med, gikk strålende det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå