~ spiren ~ Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Dytter opp denne jeg. Ålesundsbrud her også, men har ikke satt dato enda.. Blir forhåpentligvis til neste sommer/vår? Mulig det blir borgerlig bryllup, men om det likevel skulle bli i kirke, må en bestille dato lenge i forveien eller? Helt grønn på bryllupsplanlegging!! Tar i mot tips til lokaler? Gjerne litt spesielle. Noen som vet om det går ann å ta med seg prest/dommer ut fra kirke/kontor? Baremamma *****************************************' Sv: Noen Ålesunds bruder her? 23:16 12.06.2009 Siden det ser ut som det er få Å.bruder her,så svarer e; Trenger ikke å være tidlig ute med dato nei, så lenge du ikke velger en populær dato eks. 10.10.10.. E ikke sikker på det der,tror preseten bare vigsler på "hellige" steder, men ta en tlf til kirkekontoret du,de e veldig behjelpelige:) Humanetisk forbund har vielser i det fri ihvertfall.. Lokaler ja, mange mange å velge i. Tror e har nevnt det før, men Frimurer Losjen (vedsiden av Aspøy skolen) e et råå flott lokale.. men dessverre veldig dyr. 12tusen for bare leie! -Sangens Hus (fantastisk utsikt) SIL Huset -Ene lille huset(husker ikke ka det heter) i Sunnmøre Museum -om du skal ha lite bryllup. -Selve Sunnmøre museum huset (der kafeen er) -Djervel huset (sånn det staves??) ovenfor sunnmøre museum- lite intimt bryllup - Atlanterhavs parken (litt for kaldt for min smak:S) - Arbeideren -KUBE museumet- dyrt 20 tusen tror e det var. -Rollon lokalet Det huset på Emblemsfjellet-Ivar Aasen hytta. -SIF huset i Skarbøvika -sjekk ut samarbeidspartnerne til XL-diner,de har mange lokaler - ellers mange lokale sports/grendahus rundtomkring:) Kjekt med planlegging ja=D - Odin ♥ Tiril_min♥ ***************************************** Sv: Noen Ålesunds bruder her? 11:59 16.06.2009 Om du vil gifte deg på sommeren så bør du egentlig vær tidlig ute med å bestille kirketid. Jeg ringte for ca 3 uker siden og bestilte tid. Valgte første helga i august, og på den datoen var det kun kl. 12 som var ledig. Vi valgte Borgund Kirke da. Om du f.eks velger Spjelkavik kirke så trenger ikkje du bestille så lenge i forveien, for der er det ikkje så stort "vigselsrush" som presten sa. Alt kommer ann på hvilken kirke du vil ha =) *Sangens hus ja- kjempe flott utsikt! Plass til ca 80 stk. *SIL- plass til veldig mange 150 + . Kontaktperson: Jan Isaksen: 70141022/ 92882579. *Jeger og Beger i fremmerholen. Veldig fint lokale i "landlige" omgivelser. Plass til ca 80 stk. Kontaktperson: Aud Harjo: 41249544 * Seilerhytta - 80 stk. Kontaktperson: Kjell Paulsen: 70138986/ 90863290. * Holmeskjærsvika- 60 pers. Kontaktperson: Helge Lervåg: 93678384. Det var de lokalene/ kontaktpersonene jeg hadde ~ spiren ~ ******************' La til de 3 siste innleggene jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå