TurboMaria Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 jeg går på p-pillen og har gjort det i mange år og mensen har alltid vært presis, nesten så man kunne stilt klokka etter den. men i går så blødde jeg litt, og jeg kjenner tydelige "mensenmurringer" eller hva man kaller det. Og jeg skal egentlig ikke ha mensen før neste uke. Så hva er det som skjer?
TurboMaria Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2009 Ingen som vil svare? Leste et sted at blødninger utenfor mens kan bety livmorkreft. Hjelp! Eller er jeg gravid? Eller er det ingenting? Får helt hetta jeg nå
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Det kan bare være spoting også da. Jeg spotter eller blør hver dag når jeg går på hormonbasert prevensjon. Men siden det aldri har skjedd før, så kan du ta en tur til legen og sjekke det ut kanskje? Man kan begynne å spotte av stress f.eks også...
TurboMaria Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 hmm. spoting har jeg aldri hørt om før faktisk. Og har i hvert fall aldri hatt det før. Stress kunne det sikkert ha vært, for jeg er nok kronisk stressa:) Men dette pleier å gi seg utslag i hodepine eller utbrudd av eksem(heldige meg). Har gått på pilla i 9 år tror jeg og har aldri blødd utenom dette. Hadde håpa å unngå legebesøk. Hater leger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå