Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 For noen år tilbake enda jeg og xen til ei venninde på fest sammen, var akkurat slutt med meg og typen og jeg var heller full og sårbar.. Klokka ble mye og enda med at jeg ikke kom meg hjem, kåt og fulle som vi var enda vi i seng.. Men fort som f kom jeg meg ut da jeg vakna til meg selv etterpå.. Angrer så sinnsykt!!! Er dette noe jeg bør fortsette å holde hemmelig, eller si det? Jeg vet det var dorlig gjort av meg, og jeg anger og er flau over meg selv.. Jeg vet da liksom bedre trodde jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 jeg synes det er veldig dårlig gjort av deg. hun som jeg trodde var bestevennine min lå med x-en min også sa hun det 3dager senere og jeg ble ganske såret, og det værste av alt er jo det at hun ikke angret på det og nå er de blitt sammen. hun likte ikke han da meg og han var sammen, slengte masse dritt om han . jeg synes det er sinnsykt men life goes on. jeg har ikke noe kontakt med henne. hun få koser deg med restene mine.også ser vi hvor langt de kommer med hverandre. men synes hvis du og hun er god venniner bør du si det til henne på en fin måte hvis du angre på det.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 vi er ikke så veldig gode venninder.. Det har aldrig skjedd igjen og kommer heller ikke til å gjøre det.. Men hun venninden min er Drama qeen til tusen og kommer til å lage et helvette... De hadde vert fra hverandre i nestetn et år da dette skjedde også.. Men ja, anger for det og vil egentlig ikke det skal komme ut..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 uff.. ekkel situasjon.. men hadde du synes det var fint at venninna di kom å sa til deg at hun hadde ligget med eksen din? noen ting er bedre usagt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Fy søren for en teit jente du er. Dårlig venninne. Dessuten bør du ta deg et norsk kurs, slik at du kan skrive ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Skjønner ikke helt problemet, jeg. Hva skulle du visst bedre? De var jo ikke sammen, og ingen plikter deg å informere noen som helst om ditt sexliv. Hvorfor føler du deg forpliktet til å si dette? Forstår at både du HI og de fleste som svarer her må være fryktelig unge;)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Unge? Av den grunn at? Visst du 14.35 ikke har normer nok i hodet til å holde deg unna dine venninners ekser, da fortjener du ikke venner. Enkelte ting bør man liksom forstå av seg selv. Det er en uskreven regel. Hadde du likt at venninnene dine hadde sex med din(e) eks(er)?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Hi her, er 20.. Jeg har dysleksi så det er mulig at de er litt skrivefeil ja.. Også er det sikkert litt dialekt/bokmål inni der
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #10 Skrevet 20. juni 2009 Ja, ene venninna mi er gift med min eks;) hun fortalte det selv da de begynte å være sammen, og jeg gratulerte dem:) Hilsen NN 14:35
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #11 Skrevet 20. juni 2009 min bestevenninne knulla eksen min dagen etter han dumpa meg. hun sa det etter en uke. ikke en unnskyldning har jeg fått, aldri blitt så skuffa i hele mitt liv. skulle ønske hun aldri hadde sagt det, er så egoistisk å si det bare for å lette på sin egen samvittighet. snakker ikke med henne lenger, det man har gjort en gang kan godt skje flere ganger, kommer aldri til å kunne stole på henne igjen. så mitt råd er: hold kjeft om det. hilsen 23åring.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #12 Skrevet 20. juni 2009 Nei hold det for deg selv! Det kommer ingenting godt utav det enn at du får lettet din samvittighet. Og hvorfor skal du det? Sånn at du skal føle deg bedre og hun skal føle seg drit? Nei jeg synes heller du skal holde det for deg selv,ha dåli samvittighet for det,så kommer du vell over det med tiden! Å hva skal du si liksom? For noen år siden hadde jeg sex med xn din? Nei det blir for dumt Alle kan gjøre "feil"..vi er bare mennesker! men dette er ikke noe å komme med så lenge etterpå...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #13 Skrevet 20. juni 2009 Hadde ikke sagt noe. Vennina mi lå med exen min den dagen jeg gjorde det slutt. Brydde meg ikke. Vi er fortsatt venner. Det var jo slutt så ser ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #14 Skrevet 20. juni 2009 fy søren, at det er så mange her som mener at hun bør holder det for sed selv, synes jeg er veldig dårlig gjort. si det hvis hun virkelig er en god vennine. hun som var beste vennine lå med eksen min og sa det til meg senere, jeg har aldri snakket med henne igjen og kommer aldri til og gjøre det. virkelig god venner går ikke der du har vært , det er et uskrevet regel som alle vet om.... men huske what goes around comes around, sånn at du vet det.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #15 Skrevet 20. juni 2009 Ja jeg mener hun ikke skal si noe om det!! Det er så urettferdig.. Først skal hun knulle exen,så skal hun få muligheten til å lette sin egen samvittinghet,ved å påføre venninna smerte? Nei da syns jeg heller hun skal holde kjeft om det,og heller slite med samvittigheten! Er ikke alltid sannheten gjør godt! hadde det vært typen skulle hun sagt det,for da hadde det vært myyye verre... Her har hun "egentlig" ikke gjort noe galt..Kun i prinsippet!
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #16 Skrevet 20. juni 2009 Hvis du virkelig må lette samvittigheten din ørten år etterpå får du komme deg til en proff sjelesørger ... en prest eller noe som i det minste har betalt for å snakke med folk med sjelekvaler.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #17 Skrevet 20. juni 2009 Omg, ting skjer, syns ikke du er en dårlig person av den grunn. D er slik livet er, av og til gjør vi ting vi angrer på også skjer det ikke mer. Syns nok det er best du holder d for deg selv, kan bli mye mer styr ut av det enn det er verdt. Med tiden blir samvittigheten din bedre;) Lykke til;)
malingus Skrevet 20. juni 2009 #18 Skrevet 20. juni 2009 Nei slapp av du! For det første er dette flere år siden. Skjønner ikke hvorfor du plutselig nå skulle si noe. For det andre, dere var begge single. Dere gjorde ikke noe galt. Man eier ikke eksen sin. Men om du tror hun blir såret av det, er det vel best å holde tett om det? Ikke vits i å såre andre hvis man kan unngå det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå