Gå til innhold

Tidlig ultralyd viste to hjerteslag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke tro det, men vi venter tvillinger!!! Har vært gjennom assistert befruktning og fikk satt inn to egg, og der satt de gitt:):):)

Fikk beskjed av legen at sjansen for å få tvillinger var minimal siden det ene egget var litt bedre kvalitet på enn det andre, men at det ihvertfall bedret sjansen for at den ene ville feste seg. Vi er overlykkelig!!!

Min mann er i sjokk ennå...hehe.

Vi trenger visst litt tid på å fordøye dette her!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt :-)

Gratulerer så masse...regner med dere er litt sjokkskada begge to :-)

Skrevet

Oi! så spennende! Gratulerer! Jeg skal også på tidlig ul om ca 3 uker. Har også satt inn to egg;)gleder meg. Tror liksom ikke jeg er gravid før jeg får se hjerteslag jeg....

Hvor mye var eggene dine delt da du satte inn? Mine var delt i seks og åtte.

Spennende tid framover da, lykke til med de to små i magen!

Skrevet

Gratulerer så masse med dobbel baby-lykke! Og dere har goood tid til å venne dere til tanken, o glede dere. Tror det er en mening i at svangerskapet varer i så mange måneder.....

Skrevet

Oj oj.....gratulerer så mye!!!!

Jeg er selv tvilling og jeg kan si at dine kommer til å få en fantastisk barndom. De kommer til å få så mye glede av hverandre. Synes det er helt topp å være tvilling. Unner egentlig alle å oppleve det. Ønsket meg egentlig tvillinger selv jeg :o)

Kos deg masse. Bare å glede seg :o)

Skrevet

Gratulerer så masse.

Så spennende, jeg er tvilling selv og gjett om de kommer til å få glede av hverandre.

Jeg var nesten litt skuffet ovet at jeg får bare 1 denne gangen. Har så lyst på tvillinger.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Tenk to stykker! Jeg var selv på UL på onsdag og var også forberedt på at det kunne være 2 for vi fikk også satt inn to perfekte egg...

Det var nervepirrende, men kun ett hos oss som hadde utviklet seg. Kunne se en tom sekk også, så det andre egget hadde nok festet seg uten at det ble noe mer.

Jeg er gla for at det var en hos oss (mye pga familesituasjon og sånt), men vet at to hadde vært veldig velkomment :-)

Tenk så kjekt - dobbel bonus! Dette klarer dere, spesielt tror jeg vi som gjennomgår ivf-opplegget er klar for det meste. Lykke, lykke til videre!

Skrevet

Tusen tusen takk for alle de fine gratulasjonene!!! Jeg går her i lykkerus...hehe:)

Til deg bianchi som lurte på hvor mye eggene hadde delt seg, så fikk vi beskjed at det ene var firedelt og det andre todelt.

Det blir absolutt en spennende tid fremover! Gleder meg sånn til neste ultralyd om bare 1 mnd:) Kunne visst få komme en gang før ferien for å måle igjen, og det er jo litt betryggende.

Masse lykke til til dere alle!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...