Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Har kikket innom for å se om det var noe seriøst. Men, nei.. omtrent alle her inne virker som 14 årige gutter, som er sprekkferdige av hormoner og bare tenker med kølla! Eller damer som skiver inn, fulle av selvmedlidenhet, dårlig selvtillit og ønsker svar på om de er bra nok. Og selvfølgelig mange damer som later som om de er gutter.
Daddy-Oh Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 hehe, har du noe å ta opp da? siden du først er her inne da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå