Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Er det noen har vært sammen med bestevennine sin x. eller noen her som synes det er greit og blir sammen med x til bestevennine din?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 En bestevenn er mer verdt enn en kjæreste, så jeg hadde vel aldri risikert forholdet. Er det en ubetydelig kjæreste og vi har diskutert det, kan jeg kanskje innlede et forhold om kjæresten betyr mye for meg.
blond Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Tror du x-en hennes er bra for deg når han ikke var det for henne?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 jeg hadde en bestevennine som gikk bakryggen min og lå med x.en min når hun viste godt at meg og x-en var venner. jeg ble selvsagt dritt forbanne fordi jeg hadde aldri trodd at hun av alle kunne godt bakryggen min. synes hvis hun var en virkelig god vennine hadde hun kom bort til meg først og sa at hun hadde følelser for han enn og ligger med han også invitere hun meg ut og forteller meg at de holder på sammen, jeg var helt fra meg. men de er jo sammen nå. jeg har ikke kontakt med verken henne eller han, er ikke intr.. det som er å dumt er jo det at da meg og han var sammen slengt hun masse dritt om han og nå er de plutselig par, helt syk synes jeg men what goes around comes around.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå