blond Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Og det kaller de "kun"? Er det billig synes dere? Jeg synes det er råpris..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hvis en deler den prisen på 12 blader. (er vel ett blad i mnd) så blir det kr: 35,75 pr blad. Det syntes ikke jeg var masse. Like billig som ett Donald blad nesten. Og det står masse masse intressant i det! Ett kjempeblad rett og slett:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg abonerer (feil skrevet ja) ikke selv, men synes ikke det var dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå