NickNoLte Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Noen som har denne tlf, og kan anbefale den??? eller har noe å si om den??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jepp, jeg har den. Er egentlig ganske fornøyd! =) Men har ennå ikke helt vent meg til der der touch screen'et... Har ikke hatt den i mer enn 2 uker eller noe da.. Så det kommer vel etterhvert. Er mest fordi jeg skriver på dialekt, og må lagre alle ordene =P Men bruker også tastaturet en del, så det går myye fortere! =) Bortsett fra det liker jeg den kjempegodt! Så den er virkelig til å anbefale=)
Arb.ledig husmor Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Ja, jeg har den, og er strålende fornøyd etter kun 1 uke.. Mannen har den også, og er kjempefornøyd. Mannen vi kjøpte den av i butikken hadde den også, og han var også fornøyd.. Eneste han i butikken ikkje var fornøyd med, var kamera.. Men vi har den for musikken sin skyld, og kamera har vi utenom )
NickNoLte Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 Ja, det med kamereraet har jeg lest... Det er 3.2 megapixler, det er det samme som jeg har på min sony ericsson nå, det er bra... men - det var noe jeg leste i beskrivelsen som jeg forsto gjorde at dette ikke var like bra... det er dumt.... bruker jo mest kameraet for å ta bilder, men tar nok noen bilder med mobilen også... Og - dette burde jo nesten være bra kamera til å være en slik telefon, som skal sammenlignes med iphone... og som egentlig kunne erstatte kameraet.... er sånn i tvil, om jeg trenger telefon eller ikke... Det er et tilbud jeg har gjennom Ucan2, og kan få med telefon eller 1200 kroner i ringetid. telefonen min var helt mongo før helgen (pluss litt før, men ikke sååå gale:), den "OK" knappen hadde hengt seg opp, så jeg sendte meldinger / ringte i hytt og pine vær. Det var jo helt umulig å skrive meldinger, for bare jeg så på knappen så trykket den nesten.... Så da sa jeg "JEG SKAL KJØPE MEG NY TLF" men jeg har tatt den fra hverandre og dunket litt i den, så det har blitt bra igjen... Tenkte jeg ikke skulle kjøpe ny tlf før jeg måtte, den er jo bra den jeg har og... (men alltid kjekt med ny tlf :-) og denne ser jo litt kjekk ut også!) (kanskje det går mest i at jeg ikke trenger ny tlf, for lyst og råd har jeg - den var ikke så dyr i dette tilbudet.... så en liten overtaling om at denne tlf MÅ du ha,så har jeg plutselig ny tlf!!! :-) ) hihi
piano♫ Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har hatt min en måned nå, og er kjempefornøyd!! Det eneste jeg ikke har fått til med den er å synkronisere kalenderen på mobilen med den jeg har på Outlooken min. Så hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg gjør det, blir jeg kjempeglad :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå