DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 jeg skal til gynekologen neste uke, og har mest sannsynlig mensen da( har hatt regelmessig i 4 mnd no) går det an å ta innvendig UL da? det blir jo litt grisete da. eller er det noen som har gjort det før? jeg vil jo ha innvendig UL siden jeg kun får komme til hos gynekologen 2 ganger i året, og må sjekke om cystene har forværret eller forbedret seg. jeg har PCOS og er 19 år. har prøvd å få barn siden januar 08, og det skjer ingenting. for 1 år siden hadde jeg mensen i 6 dager hver gang(har alltid hatt det) og nå har jeg bare mensen i 3 dager, men regelmessig. kanskje det er fordi jeg har lite eggløsning??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Tror ikke mensen påvirker sikten på ul. Var selv på ul i forbindelse med blødning i svangerskapet, og han så jo det han ville se han...Lykke til
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Min gyn sier at jeg bare må komme uansett. Men du kan jo alltids ringe ned i forveien og spørre om du er i tvil? Lykke til på ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå