Ronja&Odin Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 fler en meg som har fått dilla...? og nå sitter jeg på jobb, hvor facebook er sperret og gleder meg til og komme hjem for og pløye gaarn:p hihi
Ronja&Odin Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 hehe antyder du til at jeg er barnslig?? ;o) mamma som gang på gang dreiv og innviterte meg til og bli med der... og måtte jo bare prøvve da:p
Tøysetipp Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Jeg hadde dødd om moren min hadde invitert meg til noe som helst på FB. Men, nå er hun død.. så. Små barn store gleder eller noe sånt.
tvkrus Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 hehe morsomt ja bra at det er flere som spliier det
Ronja&Odin Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2009 det er hverfall morssom tidsfordriv hehe
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Jepp har totalt dilla jeg også ! Kjempe kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå