Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann smaker vondt når halsen er sår! Det eneste som duger er brus, tror kullsyren klør litt på det såre, på en måte. Heldigvis er jeg mindre sår i halsen i dag og kan drikke vann igjen. Brusdrikkingen er forbeholdt spesielle anledninger og det er sløsing med kalorier å drikke det pga sår hals, men noe væske må man ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lov og drikke brus når en er syk. Jeg liker godt den solbær sirup safta når jeg er syk. Føler liksom det er litt næring i den.. Men gir vannet litt smak, er ikke mye saft jeg har oppi, noen vil kanske velge og kalle det vann med farge i..

Riktig godbedringsklem i fra meg til du sendes!!

Skrevet

Solbærsirup og lunken te "smører" vel halsen enda bedre enn brus? Det er i alle fall min egen erfaring. For ikke å snakke om lunken melk med honning! Som jo både gir mindre kalorisløsing og mer næring enn brus!

Men riktig god bedring, du! Dessverre er sommerforkjølelsene ikke alltid så lett å bli kvitt om du ikke steller pent med deg selv! Så nå har du unnskydningen for å gjøre akkurat DET :)

Skrevet

Jeg drikker alltid mozell når jeg har vondt i halsen eller er forkjøla. Det er godt =)

God bedring!! =)

Skrevet

Ricola urtete synes jeg er super når man har sår hals, den er såppas søt i smak at man ikke trenger å ha sukker i. Det er min favoritt te :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...