Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Mamman lurte på om jeg hadde lyst til å finne på noe gøy for babyen på 4 mnd skulle 2 uker til pappan. Ble litt satt ut jeg... Synes det er lenge når min 7 åring skal avgårde og han har mye kontakt med pappan også
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 *sjokkert* Dèt hadde jeg aldri gjort.. Her fikk ikke pappa'en ha samvær alene med henne når hun var baby.. fikk lov da hun var 10mnd, hos meg.. men det skar seg, så nå har han ingen samvær..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 To uker fravær fra primær omsorgsperson for en baby på 4 mnd er for lenge. Faraværsperioden bør kortes ned til bare noen få dager uten primæromsorgsperson. Det gjelder spesielt første leveåret, men den tiden er desto viktigere, stor utvikling i hjernen, så påkjenninger og dramatiske opplevelser kan sette varige spor i en liten hjerne under utvikling.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 oj..jeg har ikke samvittighet til å la pappan ha henne en natt engang jeg, og hun er 6 mnd. han får se henne s mye han vil, men vi er begge enige om å vente lenge med overnatting enda ja, tror ikke hun hadde hatt noe ubytte av det heller. s hva en 4 mnd gammel baby får utav å være 2 uker hos faren sin skjønner ikke helt jeg..er bare mamman å pappan som får noe utav d da..syns det nesten var litt egoistisk jeg. hu kan ikke tenke så mye over hva hun gjør.. har også lest at babyer glemmer omsorgspersonen hvis de er borte fra hverandre så lenge. så det hadde jeg aldrialdri gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå