Gå til innhold

noen som har vært "borti"5 delt og/eller 3 delte egg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner jo selvfølgelig en ny runde med andre ting en skal lure på....hyyyyyl!!!!!!!!!!:(

har satt inn ett 5delt og ett 3 delt idag jeg....noen med gode erfaringer der?:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer med to egg inn!

Første gangen fikk jeg satt inn et 2delt og et 3 delt - og da ble jeg gravid :-)

Mistet senere, men det tror jeg var fordi immunforsvaret gikk til angrep...

nå blir det spennende fremover - lykke til i rugeperioden.

Skrevet

takk for at du delte!:)))

trist at du mistet da:( måtte det aldri skje igjen!!! og ikke meg heller....

takk for lykke ønskniger;)

Skrevet

dytt

Skrevet

nei, bank i bordet! det skal ikke skje noen av oss denne gangen :-)

Skrevet

må banke jeg også kan ikke risiker noe ulykke nå!!!!;)

*bank bank*

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei du, jeg ble også gravid (men mista) med 5 delt egg og de sa til meg på klinikken at om det er 3, 4, 5... delt så spiller det ikke så stor rolle for egget er i "bevegelse" og holder på å dele seg. Et 3 delt egg kan bare være litt tregere til å dele seg men fortsette å dele seg inni kvinnen og vips så er hun, du , gravid:)

Jeg er også ruger nå på et 3 og 4 delt egg, er på rd7. Lykke lykke til med oss, nå skal det gå veien!

Skrevet

takk for positive innspill dere;)))

tror jeg må holde meg unna google feltet framover før det klikker for meg...leste nemlig at 3 delt og 5 delt var ujev deling og ikke det mest gusntige....aaaaarrggghhh...leser jo så mye rart.har fått forbud av min mann å google vær minste lille ting som forgår i hodet mitt hehehe...

*google han jeg;)*

men er det noe vits i å tenke at ømme bryster og diverse pms lgnenede sympt.nå?? rd 1 bare...har hatt bitte litt ømme bryst og nipler de siste dagene men tenket at det var hormonene...i dag er det blitt myye mere.....men egget er jo evt ikke festet seg enda....?

Skrevet

Jeg må smile litt når jeg leser innlegget ditt. Jeg k jenner meg sånn igjen, symtomjakten.

Jeg har satte inn 2 femdelte egg , ble gravid men mistet desverre på mandag, Men det skal sies at jeg mistet forrige gang også, og da satte jeg inn et 4 delt egg så femdelte egg kan være like bra som firedelte.Jeg mistet nok fordi jeg trenger blodfortynnende. En her inne fortalte meg at hun fikk fryst ned et femdelt egg på riksen, og de fryser kun ned veldig god kvalitet. Jeg har googlet alt om femdelte egg, så slapp helt av du, gå deg turer i frisk luft og ta det med ro. ikke sitt for mye foran pc og utsett deg for de strålene:)

Hvor holder du til? Var det Hausken?

Ønsker dere lykke til, tror faktisk det er sunt og ikke være så mye her inne i rugeperioden så hør på din kjære mann, jeg har tenkt å prøve å la være selv ved mitt neste forsøk. Hold magen din varm og spis sunn god mat.Ta vare på hverandre. Mange som jeg har lest om her inne har faktisk satt inn tredelte og femdelte egg samtidig og de har blitt gravide... ønsker deg lykke til.

Skrevet

stinemin:)

godt å høre at 5 delt ikke behøver være ille...uff tenker med skrekk og gru på test dagen...syns alle mister disse 5 og 3 delte eggene sine jeg:((( ååå buhuuu,,,,

er sykem nå og bruker rugetiden på å gå turer og være mst mulig i bevegelse...blodfortynnene går jeg på i tillegg til cyclogest..

så går det til hell..så er det ikke pgs mangel der ihvertfall..men det skal jo ikke gå dit hen...rett til himels vi om to uker;))

blir litt pc på kveldene men må prøve å begrense det litt for man får så mange motstridene svar at man ikke vet hva man skal tro på og ender opp med å lage din egen konklusjon og den blir som regel ikke av den koslige arten....er vel en måte å besytte seg selv på vet ikke...

jo holder til hos hausken...det 5 delte var klasse A sa de..mener det 3 delte også var det men husker ikke helt var veldig opptatt av det 5 delte hehehe:))

vet du om vi ka få pms og alt det der som vanlig nå også??kan man få ømme bryst av cyclogest tro??gått på de i fire dager nå og i dag ble de veeelig øm sånn plutselig...puppene altså hihihi...

hvordan går det med eg da stinemin??

klem

Skrevet

dytt

Skrevet

Hei,du lykkes nok sikkert med de medisinene:), vi skal igang på hausken i august etter 3 offentlige forsøk. blitt gravide 2 ganger .

bruker du crinone? den gir veldig ømme pupper og crinone

Skrevet

du kommer ikke til å angre på at du valgte hausekn stinemin!!!

fantastisk gjeng som jobber der:)))håper du lykkes der!!veldig mange lykkes der etter å ha prøvd det off.først....

bruker ikke crinone men cyclogest...

Skrevet

Hei du. Jeg brukte også cyclogest, og bivirkningene på den kan ligne på gravid-symptomer. Så derfor bør du ikke legge noe i symptomer nå i det hele tatt, for det kan like godt være cyclogesten dessverre.

Skrevet

takk for svar:))

var det jeg tenkte så goddt å bare få bekreftet.....litt tidlig å begynne symptom jakten nå hehehe..det får vente en uke til...

Skrevet

Hei. Fikk satt inn ett 5delt egg hos Hausken i 2007 som resulterte i en nydelig gutt. Ønsker deg lykke til med rugingen. Krysser fingrene

Skrevet

ååååååååå det var godt å lese!!:)))) nemlig der jeg har satt mine inn også hehe;)))

takker for lykke ønskninger;)ahh...det var deilig å lese selv om det selvfølgelig ikke trenger bli slik i mitt tilfelle men må tro på det selv om;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...