Gå til innhold

noen som kan anbefale en god bok ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp lest deflora av preben z møller den var helt grei . men kunne godt tenkt meg å lest en bok o menneskehandel. en bok som fenger litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uten min datter.

Aman.

Arabias døtre.

Min føydale herre.

Barna i dødens hus.

Alle bøkene er bra bøker. Jeg leste dem raskt fra perm til perm. De er alle sanne historier.

Skrevet

drageløperen

tusen strålende soler

(begge er noveller, noe jeg aldri leser!! men de var sinnsyke altså!!! må leses!!!)

Skrevet

Psst... det heter romaner, ikke noveller... :)

Skrevet

Bra bøker..??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

du bare MÅ lese twilight bøkene... du kommer ikke til å klare å legge de i ifra deg!!! jeg lover...

Skrevet

ENIG! Twilight er kansje ikke akkurat det du spørr etter da! Men bøkene e bare helt fantastiske. Har ikke kunnet lese noe annet etter jeg var ferdig med den siste. Å det er ca 2 mnd siden!

Klarer bare ikke komme over dem :)

En annen bk som også er fantastisk bra (fortsatt ikke helt det du ser etter men) Paolo Coelho-Voronica decides to die.. :)

Skrevet

det spørrs hva du liker da:)

Veronica decides to die -Paulo Coelho

bra bok og forfatteren har skrevet mange andre bra bøker.. blitt anbefalt:

The alchemist

the Zahir

men de har ikke jeg lest enda, men skal etter som sagt sterke anbefalelser

Ida's dans - husker ikke hva forfatteren heter, men det er moren til Ida som har skrevet boken om datteren hennes.. Den er utrolig fin, og går veldig innpå deg. Sann historie og alt.

Jeg nekta å legge fra meg boken og satt å leste hele tiden.. ble ferdig på kort tid! ! Anbefales på det sterkeste!! Får nesten lyst å lese den engang til. den er så sterk og rørende..

Ps I love you- husker ikke hva forfatteren het. men bra bok!

om du vil le litt og liker litt sånn typiske jentebøker anbefaler jeg shopaholic- bøkene.. Tror det er 5 bøker totalt og veldig morsomme.. Jeg har ledd sånn at tårene har trillet. Spohia Kinsella som har skrevet!

Og twilight skal være sinnsykt bra.. her har jeg kun sett filmen! Bra film og boka skal visst være 100 ganger bedre

Skrevet

det spørrs hva du liker da:)

Veronica decides to die -Paulo Coelho

bra bok og forfatteren har skrevet mange andre bra bøker.. blitt anbefalt:

The alchemist

the Zahir

men de har ikke jeg lest enda, men skal etter som sagt sterke anbefalelser

Ida's dans - husker ikke hva forfatteren heter, men det er moren til Ida som har skrevet boken om datteren hennes.. Den er utrolig fin, og går veldig innpå deg. Sann historie og alt.

Jeg nekta å legge fra meg boken og satt å leste hele tiden.. ble ferdig på kort tid! ! Anbefales på det sterkeste!! Får nesten lyst å lese den engang til. den er så sterk og rørende..

Og twilight skal være sinnsykt bra.. her har jeg kun sett filmen! Bra film og boka skal visst være 100 ganger bedre

Ingenting er det du spurte om da, men anbefaler fordiom.. Men Idas Dans.. Du burde

Om du vil se en film som handler om ltt om det du spurte etter så burde du se: Human Trafficing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...