Gå til innhold

Jeg er så innmari babysyk! *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna mi er 11 mnd nå, og jeg har så utrolig lyst på en til ganske snart.

Over alt hvor jeg er ser jeg bittesmå babyer, nydelige søsken og flotte gravide mager.

Samboeren min vil ikke ha fler i det hele tatt (lille var ikke planlagt, og han mener han ikke er gammel nok til å være flerbarnsfar;-), og det er så frustrerende!

VIL HA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg kjenner til den følelsen der;) nå er ikke jeg der lenger, men på samme tid ifjor var jeg som deg, men nå sitter jeg her med en vakker jente på uker. Vi var jo enig i fellesskap her i huset om å lage en til, men ser i innlegget ditt at han ikke er klar i deres tilfelle. I og med at du skriver at han ikke føler seg gammel nok til å være flerbarnsfar, går jeg ut ifra at dere er unge:)og da har dere med det god tid:)kan jo hende han forandringer mening med tid og stunder, de fleste gjør jo det, og ønsker etterhvert søsken til barnet sitt:) Forstår at du er frustrert, men man sånne avgjørelser må man jo som kjent være to om..smør deg med tålmodighet, det kommer nok en tid for deg også, hvor magen din nok en gang skal vokse, kos deg med lille jenta så lenge..hun er jo ikke stor ennå.de små blir fort store når dem får søsken..og lykke til:)

Skrevet

6 uker skal det stå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...