hettinettifletti Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 jeg er født 04.11.82 har en sønn på 5 mnd. vil jeg og barnefar holde sammen eller kommer jeg til å møte en annen? hvor mange barn får jeg? burde jeg ta sjansen på å ta en god utdannelse, vil jeg klare det og hva passer jeg best til å jobbe med? Takker for svar hvis du er så snill og vil hjelpe meg:-) Klem...
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hei, først av alt så vil jeg si at du bør gjøre noe med innstillingen din, føler at du tenker en del på om gresset er grønnere...mulig jeg tar feil men d kom sterkt til meg her...For jeg tror at om du gir litt mer i forholdet til deg og barnefar så tror jeg ting vil fungere mye bedre.....du opplever nok å møte andre og tenke at kanskje ting hadde vært bedre, viss om atte, men det er som regel ikke noe bedre, man må gi d man har en sjanse dagens "tekst" hehe.... Ser vertfall to barn på deg, litt usikker på om d er to til eller to til sammen..... Du burde absolutt prøve deg på å få tatt deg en utdannelse og det klarer du om du strukturere deg litt og virkelig vil det du gir deg utpå.... føler ikke at du er en typisk person som vil jobbe med mennesker og følelser, virker som du er en litt mer praktisk type, og da tenker jeg frisør, hudpleier, osv litt i de baner om du skjønner..... Og man klarer alt man vil, bare man ønsker det sterkt nok Ønsker deg lykke til på veien;) og husk veien blir til mens man går:) klem
hettinettifletti Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk for svar, du har nok helt rett i at jeg burde gjøre noe med innstillingen min... er faktisk utdannet hudpleier og jobber nå innen kosmetikkbransjen, men etter at jeg fikk barn så passer ikke denne turnusjobbingen meg mere.... Har tenkt litt på å ta førskolelærerutdanning, kan du eventuelt se om dette er noe som jeg kan passe til? Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå