Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #101 Skrevet 23. juni 2009 Er det kanskje kryddersnørr da eller? Haha, dere er gæææærne!!! Og ekle, ikke minst.. Hilsen en mann. Blæh!!! Dere er sikkert feite i tillegg kan jeg tenke meg. Feite, busespisende og illeluktende (bokstavlig talt skjønner jeg)... Er ikke rart dere blir tjukke. Det er som jeg sier.. feite folk spiser hva de nå enn kommer over...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #102 Skrevet 23. juni 2009 oh my gooood!!! Føler meg plutselig helt vanvittig normal:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #103 Skrevet 23. juni 2009 Hvorfor er feite damer "eklere" enn slanke?Jeg tror mye av dette er bare tull.Seriøst??????kliner utflod på veggen...smaker på mensblodet????går ikke an og det verste er hun som smaker på avføringen sin.Jeg nekter å tro det.Jeg er litt ekkel selv-tisser litt på meg innmellom,plukker i nesa,tisser i dusjen,tenker på gamle stygge menn når jeg onanerer.Aner ikke hvorfor men det er sannheten.Finner ikke andre fantasier som funker:=( Jeg er usikker på følelsene til mannen min:=( syns til tider at han er ekkel!.......jeg bruker også den samme bh i ukevis selv om jeg dusjer ca 5 ganger i uka.Vasker sjeldent tærene.Jeg lukter også på fisene mine hehe!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #104 Skrevet 23. juni 2009 00:44: Swinging er par som har sex med hverandre, så hvis det er 4 stk som har sex uten at det er to par heter det firkant. Hva om det var to jenter og en gutt som hadde trekant? Hva om det var to gutter som hadde sex samtidig med jenta? Flerkant er som vanlig sex; kos, forspill, penetrering osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå