Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes det bare er så ensomt å være gravid. Er liksom ikke så mye man kan finne på. Venninnene mine drar på fester, de møtes til vinkvelder osv.. Men er ikke lenger invitert. Mannen min synes det er kjempe arti at han endelig kan dra ut alene. Dra på turer alene.. Nå slipper han endelig å drasse på den der kjerringa si. Har prøvd å sagt at jeg kunne tenkt meg å dra ut å spise, eller kanskje dra på kino, men det har han aldri tid til. Så her sitter jeg igjen, en fredagskveld, alene, bare ungen som ligg i senga å sover.. Tror ikke jeg kommer til å bli gravid flere ganger.. Syns det bare er skikkelig ensomt...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Kan godt være at mannen din er snill og flink ellers, men sånn som du beskriver han virker han som en stor drittsekk "slippe å dra på kjerringa..." Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt han om å være hjemme ei helg mens du reiste ut med venninner, du kan jo reise ut selv om du er gravid og han får samtidig se hvor morsomt det er å sitte alene hjemme en fredags/lørdagskveld.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 og du kan jo spørre om du kan være med da? det kan være lett å bli glemt, siden du er den gravide.. og kanskje dem tenker at du er sliten og har i tilegg har barn fra før. Men jeg tror nok at dem ikke kommer til å nekte deg å være med ut eller på vinkveld. Jeg tror nok dem synes det er koslig at du ble med:) Men ikke vær redd for å si i fra:) Mine venninner synes i hvertfall det er kjempe stas når jeg tar meg turen på vors osv:) Men lykke til:) og si i fra at du og vil være med.. hvis ikke blir det i hvertfall ikke noe bedre!! klem fra meg som også sitter alene en fredagskveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå