Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God fredag!

Må spørre dere erfarne her inne om råd. Jeg testet positivt på el-test kl 1830 i kveld og ringte Nordica. Har lagt igjen tre beskjeder, svareren deres sier at de skal kontakte meg så snart de kan. Ikke hørt noe så langt. Noen andre som har opplevd å ikke få kontakt med dem i det hele tatt? Er jo fredag, så jeg innser at de har behov for fri der nede også.

Problemet mitt er at det bare er plass på ett morgenfly i morgen. Kommer jeg ikke med det flyet, går det ikke nytt fly før seint på ettermiddagen. Bill. blir mye dyrere, jeg må overnatte i Køben (dyrere) og jeg mister hele søndagen også.

Hva ville dere gjort? Er det noen vits i å bestille fly uten å vite om de kan ta imot meg i morgen? De må jo forberede min bestilling til når jeg kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok satset på det tidlige flyet om du ikke får kontakt med dem. Det tar vel ikke så all verdens lang tid å klargjøre stråene. Ellers kan du prøve å sende en mail, jeg fikk ofte svar fra Svend Lindenberg ganske seint på kvelden.

Skrevet

Litt av et dilemma.

Da jeg ble inseminert på Stork fikk jeg beskjed om at hvis jeg tester positiv om kvelden, måtte jeg få time neste ettermiddag eller morgenen dagen etter det igjen. Tester jeg positivt om morgenen kunne jeg insemineres hele etterfølgende dag.

Jeg fikk heller ikke tak på folk om kvelden hvis jeg testet positivt da og måtte dermed gamble litt. Bestillte billett, dro avsted og fikk bekreftet time underveis til Gardermoen.

Vet ikke om dette hjalp noe særlig...

Uansett lykke til!

Skrevet

Takk for raske svar, Shute og Simarier : )

Jeg tok sjansen og bestilte bill. med morgenflyet. Var veldig spent da jeg ankom klinikken, men der var det bare positivitet og velvilje. Strå var klart og det var bare å sette i gang. Ble utrolig lettet, var jo ikke sikker på om hvor mye de kunne gjøre mht bestilling, henting og tining av strå på så kort varsel.

Anyways, nå er jeg vel hjemme igjen og belager meg på å telle til 17 (forhåpentlig) igjen. Deretter blir det nok IVF på meg om jeg klarer å skaffe pengene. Orker ikke dette kjøret mer nå.

God søndag alle her inne!

Skrevet

Så bra at du fikk det gjort :-) Har også vurdert IVF hvis det ikke lykkes denne gang heller. Gynekologen min anbefalte det, og mente jeg har veldig gode sjanser til å lykkes med det. Hun sa at til å være 38 år, så hadde jeg veldig fine eggstokker. Har mange follikler i naturlig syklus, så med litt hormoner kan de ta ut mange fine egg. Så det var da heldigvis gode nyheter!

Men vi får krysse fingrene begge to, og håpe at vi slipper flere ganger!

Lykke til:-)

Skrevet

Det var lurt at du tok sjansen bumpi de bump, det er jo surt å måtte hoppe over en mnd bare fordi man ikke kommer frem på tlf. Masse lykke til, både til deg og Håpefull 38!!

Skrevet

Lykke til bumpi de bump. Håper du får et positivt svar om noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...