Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Da var det slutt.. Jeg har fått min første eks. Vi var nogenlunde enige om avgjørelsen og skal fortsatt være venner. Har et kjæledyr sammen som ingen av oss vil miste kontakten med. Det er så ufattelig rart! Er utrolig trist og engstlig for fremtiden. Forholdet har vært litt frem og tilbake den siste tiden, men hadde jo håpet at vi skulle klare å ordne det. Rakk ikke å få noen barn sammen, så det er jo positivt... Er bare ufattelig glad for at vi ikke krangler! Ser for meg at alt vil bli mye lettere mht deling av bo og økonomi. Vi er jo fortsatt glad i hverandre, men vi fungerer ikke i hverdagen. Er for forskjellige. Så da har jeg egentlig absolutt ingen ting å gjøre mer her på disse sidene, siden jeg hverken er prøver eller stemor lenger. Men du verden å hardt det kommer til å bli. Er jo avhenging:P
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Uff, det var jo leit da.. Men godt dere ikke krangler, det gjør alt mye lettere ja! Men synd med stebarna, det er sikkert litt trist for alle parter.. Synes du skal bli her inne jeg, trenger ikke gå så lang tid før du møter noen og de tankene kommer inn på banen igjen. Dessuten er det ikke BARE barn og graviditet det går på her Lykke til med den nye tilværelsen!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Uffda... føler med deg. Det er bra dere tar det så voksent - det er det svært få som klarer. Se fremover - det blir bra nå! Og ikke forsvinn herfra - du kommer nok på de tankene igjen. Og som nevnes over her - det er jo ikke baaare barn som diskuteres (selv om det går mye i det Lykke til videre i resten av ditt liv Se på det sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk for svar begge to. Kommer nok til å titte innom her innimellom. Mye rart og morsomt som diskuteres Har fått pratet ut med en venninne nå, og jeg skal klare dette. Det blir en stor forandring i livet, men jeg er fortsatt ung (24) og har fremtiden forran meg. Det ar vi ikke krangler, tror jeg vil gjøre det lettere å komme seg videre. Ingen ubesvarte spørsmål eller uoppgjorte saker. Jeg angrer ikke på dette forholdet, selv om det ente med brudd. Jeg har vokst veldig og funnet ut hva jeg forventer av en partner. Nå begynner et nytt kapittel i livet.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Hl her... Uff, har sliti veldig i dag. Er usikker på om å gjøre det slutt virkelig var det rette valget... Det er vel naturlig å tvile, men jeg tenker at vi kunne jobbet hardere, funnet andre løsninger enn å bryte... Jeg gruer meg så fælt til vi skal dele bo og økonomi! Eller, innbo tror jeg vil å greit, verre med økonomien... Jeg vil ikke eksen (rart å omtale han som det!) noe vondt eller gjøre livet videre vanskelig for han. Men tror det fort kan skje vis deling av økonomi skal bli rettferdig for meg... Jeg som sitter med lån og all verdi står på meg. Selv bilen han kjører. Han har ikke verdens beste inntekt for tia og har vært jeg som har vært ansvarlig for regninger. Har sagt opp leiligheten og jeg skal på mandag si opp diverse andre abonomenter vi har. Men blir jo endel regninger fremover som gjelder begge...Og han har egentlig ikke sjangs til å skulle dele på alt... Gruer meg til vi skal sette oss ned å snakke om dette! Jeg vil jo det beste for han, men jeg må jo se på hva som er best for meg og... Jeg har jo et lite ønske om at vi skal kunne finne tilbake til hverandre etterhvert. Og er redd for hvis jeg presser for hardt med økonomi nå, at jeg kan drive han bort fra meg. Jeg vil jo fortsette å være venn med han! Dette er så vanskelig, det er mitt første brudd og jeg sliter med hvordan jeg skal takle det... Har så lyst til å reise til han og bare være nær han... Han kommer til meg om et par dager, men vil til han nå!!! Patetiske jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå