Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner folk å stille det spm jeg har grudd meg til: " ville du egentlig ikke ha en gutt nå da?" visste det ville komme ...

Blir lei meg.. Venter jente nr 2 og jeg syns det er kjempe fint at jenta mi skal få en søster... Broen min sa at vi måtte vel ha 3 hvis vi fikk to jenter.. blir sprø!!! Vil bare ha 2... JA, jeg vet at jeg ikke skal bry meg, men det er ikke lett i praksis å la være å irritere seg over det... Dere kjenner dere vel igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemamsi
Skrevet

her så har jeg jente fra før og venter gutt nå.

 

og hører stadig : -Flaks at det ble gutt !- Da var dere heldige som får en av hver. - Trenger jo ikke flere barn da !

 

Hva er det for slags tull ??

hvorfor er det flaks at vi får gutt ? er det bedre enn jente ? eller er det for at man MÅ ha en av hver?

 

Trenger ikke flere bran ? HÆ? nei...den skjønner jeg ikke en gang

 

Ikke misforstå, jeg er superlykkelig for at jeg har sønnen min i magen, og elsker han alt, MEN det hadde jeg gjort om det var en datter der inne også ! :)

 

Jeg mener at man får akuratt det barnet det er meningen at man skal ha :)

Skrevet

ja, når man får en av hver så er det ikke lov å få flere, men i min situasjon forventer folk at man skal ha flere.. grrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...