Gå til innhold

Hva er det med noen jenter som blir helt bryllupsbesatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som snart skal gifte seg, hyggelig det, men så lei jeg er av alt styret.

Det planlegges og planlegges- det er så mye at det går ut over jobben. Vi jobber på samme prosjekt og det medfører at mer faller på meg.

En dag kom hun flere timer for sent til jobb, de hadde planlagt bryllup til sent på kveld og etter på hadde hun ikkke klart å sove. Hun avspaserte sikkert, men vi har mye å gjøre og jeg kommer meg alltid på jobb i tide selv om jeg sover dårlig nesten hver natt pga barn på 1 1/2 år som våkner mange ganger hver natt.

Måtte bare få ut litt frustasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo voldsomt! jeg giftet meg nettopp, og var rimelig opptatt av bryllupsplanlegging og koste meg med det, men det ikke på noen som helst måte ut over jobben eller andre ting. Var mer at jeg syns det var gøy og koste meg med det, var ikke noe stress:o)

Skrevet

Ahhh...bridezillas ;)

Grusomt, og dertil helt uforståelig for meg som IKKE drømmer om kremkakekjoler og hvite duer og slott og små brudepiker, haha.

Skrevet

Svarer nøyaktig det samme som MintCondition=)

Skrevet

Det verste i verden er bridezillas.. Det er koselig med bryllup, men ærlig talt. Man skulle jo tro noen var statsoverhoder sånn som de styrer.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er med de, men jeg tenker meg at fallhøyden er stor om ikke alt blir så perfekt som det planlegges.

Ja ja, fornøyd med å planlegge eget bryllup på en halvtime jeg, he he:) ikke noe stress og angrer ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...