Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Faren min fylte 70 år, og har feiret med venner og ikke nærmeste med familie. Han sier at han skal be, men jeg har foreløpig ikke fått noen dato. Jeg har blitt fornærmet. Hadde lenge før dagen gledet meg, og tenkt at jeg ville kjøpe noe fint, eller en reise til han, men akkurat nå har jeg nesten ikke lyst til å kjøpe noe. Er jeg barnslig bare, eller er det dårlig av han? Det er jo at han fylte rundt år som betyr mye, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Da ville jeg ordnet med en liten overraskelsesbursdag! Det er jo koselig når man fyller rundt. Om du er barnslig aner jeg ikke. Spørs jo litt hvordan ting er sagt osv. Umulig å lese ut i fra hva du skriver. Du skriver heller ikke hvor lenge siden det er han hadde bursdag. Men tror ikke jeg ville blitt sur selv. Heller bakt en kake og ordnet en liten feiring for pappan min ) Ikke sikkert han orker og stelle i stand noe, han har jo blitt noen år..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Forferdelig dårlig gjort at han har ordnet selskap for venner, men ikke sine barn og barnebarn! Jeg hadde også blitt lei meg. Men jeg hadde sagt det til han, og fortalt han rett ut hvor lei meg jeg hadde vært. Det er som min pappa, det. Han giftet seg med kun forlovere, og ikke oss barna tilstede. Jeg var så lei meg at jeg gråt. Men jeg var 14 år, da. Vi bodde i samme by. Han ville ikke ha stort selskap, sa han. Som om det ble så mye større om han hadde bedt meg i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Takk for svar. Nå skal faren min ha sommerferie, og han fortalte at han og konen (han er gift på nytt) skal reise, jobbe med hus og hage, men skal også finne en dato be meg og søsteren min. Nei, føler meg absolutt ikke prioritert når hus og hage kommer først, og vennene da. HI
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Da hadde jeg droppet hele bursdagen og ikke minst droppet gave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå