Gå til innhold

redd for tordenvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så redd når det tordner,at jeg blir helt kvalm.heldigvis klarer jeg å ikke skremme ungene mine.er det flere her som er redd for torden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg også er det litt. Hvertfall når det drønner skikkelig. Men som deg, så viser jeg det heller ikke for sønnen min. Han var livredd før, men nå etter å ha forklart han hva lyn og torden er, så er han ikke redd mer. Og ikke jeg heller...he he.

Skrevet

Jeg var ikke det før, men etter å ha løpt rett under tordenværet/lynet slo ned ca 8-10 meter unna, er jeg redd! Guttungen er også redd,men jeg prøver å holde oss rolig! Er ikke så lett,men prøver så godt jeg kan!

Skrevet

Merke jo at pulsen stiger et par hakk når det er tordenvær. Men samtidig er det så utrolig koselig å være inne når det tordner ute :)

Skrevet

ja,jeg er også redd.skrur av tvn og data,tar ut antenne ledninger.nei jeg liker meg ikke i tordenvær

Skrevet

jeg er oxo veldig redd tordenvær.

jeg har ikke lagt merke til at emilie er noe særlig brydd av det enda..

men dere må huske det at uansett hvor mye dere prøver å skjule det for barna deres så skjønner de det. de skjønner mer enn vi tror =)

jeg husker at mamma var redd men prøvde det skjule det for meg.

Skrevet

Jeg syns lyn er vakkert jeg:) Og torden er koselig;) Men det forbanna lavtrykket som følger med, det er PYTON! Jeg blir værsjuk som juling:/

Det som gjør at jeg ikke er redd er vissheten om at statistikken tilsier at faren for å dø av lynnedslag er mindre enn å dø av å drukne i en vannpytt;)

det er jo ikke noe farlig, bare lavtrykk og høytrykk som møtes på midten og lader opp atomer;)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg var midt i Oslo når tordenværet startet i går. Jeg hadde med meg vogna, og jeg ble helt paralysert. Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg jo bare gått inn et sted til det ga seg, men nå måtte vi hjem. Det var en ganske skumel tur på en halvtime ja.. men det var heldigvis ikke et av disse hardcore Oslo-tordenværene.

Jeg har ikke vært redd før, men etter å ha opplevd fjorårets sommer i Oslo er jeg livredd.

Skrevet

heldigvis ser det ut som tordenværet er over for denne gang ,i oslo.jeg var redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...