moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg var, nå er det vel helst høye hæler hvis jeg vil ha noen ekstra cm =) Jeg hadde mange par og og gikk alltid med det, til alt, uten om hvis jeg hadde joggedress tipper jeg (håper jeg)
*gruffalo* Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Husker jeg hadde noen fantastisk fine sorte platå-sko (de var i alle fall fine da;)) Disse brukte jeg masse!!! Og de var faktisk gode å gå i også husker jeg Jeg er ganske lav...så platå-sko passet meg perfekt (i alle fall siden jeg var sammen med en som var nesten 2 meter, hehe)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 gamledager..husker.. hehe.. er det så lenge siden det da?? Jada jeg hadde noen veldige som jeg ble ca 12-14 cm høyere på. Det var digg for lille meg. Lurer på om jeg har dem enda for å vise mine barn hvor galne vi var..
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2009 Ja da kan du tenke over hva du sa når du så bilder og klær fra moren din var ungdom, og huske hva du sa og synes. Omtrent det samme sier vel dine barn om dne ungdomsmoter he he =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå