Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Aksepterer mannen deres dette, eller får du "skylden" for at dere ikke har et godt forhold?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hva eksen min mener, vet jeg ikke. Men jeg har et godt forhold til min ekssvigermor;) Vi "driter" litt i ham og treffes når vi vil. jeg liker henne og hun får være med sine barnebarn, som far ikke har kontakt med i utstrakt grad. Som voksne mennesker bestemmer en da selv hvem en omgås?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Mannen min aksepterer,respekterer og forstår hvorfor jeg ikke klarer og forholde meg til svigermor annet enn ``hei`` og ``hadde`` Han ser alt hva svigermor gjør,hvordan hun oppfører seg og jeg har brukt omvendt psykologi på han der jeg har nevnt alt svigermor har gjort og sagt til meg og bedt han sette seg i siuasjonen om det var min mor som kritiserte han for alt ang vår barn. Svigermor har et alvorlig problem med og godta at hennes sønn har fått et barn og vi ikke lever på 70 tallet.Ting har endret seg siden den gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå