meg83 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal begynne på medisiner i slutten av september, og så blir det forsøk uti november.. Holder til på Haukeland.. Andre som også må vente sååå lenge? =) Noen som vil slå følge i ventetiden? Tror det kommer til å gå fort, men akkurat nå føles det som minst to evigheter ;P
meg83 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2009 Huff, bare jeg som skal vente så lenge? =/ Tror forresten at jeg husker feil...at forsøket blir i uke 45...
LykkeligSomMamma Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hei Vi kommer etter til høsten vi og! Vet ikke ukenr ennå, men henvisning til haugesund er sendt og tipper på forsamtale oktober november og behandling rett etter. Har ikke helt bestemt oss for om det blir offentlig eller privat, men ønsker forsøk i november ideelt sett:) blir godt å komme igang!
elmaaani Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Fra medisinstart i september kommer det nok til å gå rimelig fort skal du se! =) Nå er det sommer, og du skal jo begynne rett over sommeren... vet det føles ut som to evigheter, men plutselig er du ruger =) Nyt sommeren! =) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå