Gå til innhold

Hvordan komme seg videre?? (komme over en mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har de siste 8 år hatt et av og på forhold til en mann. Vi har hatt perioder fra hverandre og andre kjærester og så videre men hver gang vi møtes så ender det opp i senga. Dette har til og med skjedd når jeg har vært i andre forhold. (jeg har gjort det slutt med 2stk pga at jeg ligger med han, og den ene er faren til mine barn! Han har vært utro med sine men aldri forlatt noen av dem fordi han er for feig og venter til at hun slår opp fordi hun selvfølgelig oppdager det da han ikke er diskret..

Hver gang vi er fra hverandre, noe vi prøver å gjøre hver gang en av oss innleder et forhold til noen andre så går det veldig bra. Jeg tror jeg glemmer han og er opptatt med mitt osv. Da snakker vi ikke sammen. Mye av dette fordi vi vet hva som skjer hvis vi begynner igjen.

Vi planlegger aldri å møtes første gangen etter en periode fra hverandre men av en eller annen grunn møtes vi. På de rareste plasser- og ender da opp sammen igjen. og dette varer noen mnd.

Nå har vi begynt og treffes igjen men jeg kjenner at jeg vil ut. Det er bare det at hver gang han ringer eller bare sender en sms greier jeg ikke la være å svare. uansett hvor mye jeg prøver. Han har dame nå og jeg har virkelig ikke lyst til å ødelegge men greier jo ikke la det være!

Jada. langt og jeg høres ut som en fjortis:p men er det noen som har noen tips? eller har opplevd noe slik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man greie noe slikt må det selvdisiplin til. Bestemme deg for at nok er nok. Greier du ikke det får dere vel bli sammen da, så har dere hverandre på heltid uten at andre trenger å bli såret.

Skrevet

Ja.. vi prøvde å bli sammen en gang. Det gikk dårlig. men kan ha hatt noe med timingen.. Det er mest fysisk det vi har tror jeg. men når vi har vært sammen noen mnd så kommer følelsene for en eller begge av oss likevel. (sjelden hos begge samtidig) Jeg vet egentlig at det er selvdisiplin som gjelder men jeg eier jo tydeligvis ikke det. Av og til ber jeg han la være å kontakte meg men han hører jo ikke på det. Hele greia er jo bare tragisk. Han har jo samboer! ingen barn

Skrevet

Du må bare bestemme deg for at du ikke skal ha noe mer med ham å gjøre. Bytt gjerne telefonnummer/e-postadresse hvis du ikke greier å la være å svare når han tar kontakt. Da blir det kanskje litt enklere å unngå han.

Skriv opp hvordan han får deg til å føle deg mot slutten av en slik periode, de dårlige egenskapene hans og hvorfor dere ikke fungerer sammen. Dette kan du ta frem igjen hvis dere skulle møtes tilfeldig.

Tenk gjennom hva DU ønsker deg ut av et forhold til en mann, og da vil du kanskje se at denne mannen ikke er noe for deg - selv om den fysiske tiltrekningen kan overskygge det meste. Fokuser på dette og unn deg selv å treffe en mann som virkelig har guts nok til å satse på deg og som er interessert i å bygge opp et godt forhold.

Skrevet

byt telenummer och emailadress och sen ser du till att inte ha kontakt med honom. Enda sättet! Radera även hans nummer och emailadress så slipper du ta kontakt om du verkligen vill.

Skrevet

Så egentligen är det helt upp till dig HI! Om du verkligen hade velat bli av med honom så hade du nog kommit på idén med att byta nummer/ email själv. :o)

Frågan är om du verkligen är redo för det?

Lycka till!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...