Gå til innhold

Jeg vil spå.. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke helt sikker på når jeg har termin. men rundt begynnelsen av 2010.

hvilket kjønn har jeg i magen? har jente og gutt fra før.

kommer den på termin?

 

16.05.85.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil bli flere barn på deg.. :)

 

Jeg tror og du vil finne en ny kjæreste som blir mannen din etterhvert. :)

 

Du kommer ikke til og fortsette i jobben din, men du finner en jobb du vil trives bedre i.

Skrevet

jeg som er født 04.11.82

når vil jeg møte han?

i hvilken sammenheng?

hva jobber han med?

har jeg møtt han før? har han barn og isåfall hvor mange?

får vi barn sammen?

 

 

Skrevet

Om ca. 9mnd blir du gravid.. Og du får en gutt... :)

Skrevet

Ja.. :) Det vil ta en liten stund, for du må klare og stole på han først.

Skrevet

11.05.84

 

Kommer det en mann inn i bildet som har tenkt til å bli en stundt?:)

Skrevet

Hei. Eg er født 04.05.79

Kjeeme eg a faa fleire barn,katid"

Om vi blir sammen igjen med min kjeeresten han født 27.06.1972

Eller kjeeme eg a treffe snart min livs kjeerlighet?

Skrevet

Det blir en jente, og ho kommer 7dager etter termin.. :)

Skrevet

du vil møte han i jobbsammenheng. Han jobber i et typisk handyman yrke. Så er slik du vil møte han. Tror ikke du har møtt han før. Han har ingen barn.. Dere får 3 barn sammen.

Skrevet

17.11.86

 

Er jeg gravid? evnt gutt/ jente?

Skrevet

Når vil jeg føde??

 

er føsdt 020790:)

Skrevet

04.11.82 igjen

kan du fortelle meg litt mer om han? når treffes vi?

blir jeg lykkelig?

 

Skrevet

17.06.80

 

Når vil jeg få mitt neste barn? Blir det jente eller gutt?

 

Takker for svar:)

Skrevet

Børe jeg slutte helt å drikke alkohol..?

Skrevet

Jeg vil gjerne vite hva jeg har i magen, gutt eller jente?

 

 

har termin 310809

 

er født 160176

Skrevet

07.08.83 (min)

13.04.77 (mannen min)

 

Hva bringer fremtiden? Vil vår uflaks snart snu?

Skrevet

gutt eller jente? når kommer ungen? kommer det til å holde mellom meg og sambo? (sliter litt for tida) bryllup en gang i fremtiden? ååååå, jeg er så spent!

 

født 20.05.1985

Skrevet

til anonym 21:05, ser du er like gammel som meg og med samme termin. hvor bor du? bare lurer, kunne tenke meg en venn å dele erfaringer/opplevelser med som kan forstå det. jeg bor i oslo

Skrevet

03.06.85

 

Når føder jeg?

Er det gutt eller jente?

Skrevet

29.09.86

 

kommer babyen til termin ? hvilket kjønn er den ?

 

tusen takk for svar

Skrevet

Jeg lurer på når vi blir gravide med nr 3 og kjønn? Hvor mange barn får vi?

Skal begynne å studere igjen til høsten og lurer på om siste halvår kommer til å gå bra med eksamner ol? Og så lurer jeg på når evt vi forlover/gifter oss?

 

Jeg født 201288

Han født 121083

 

Takk for svar :-)

Skrevet

18.09.85

 

Hvor mange barn? kjønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...