Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #26 Skrevet 19. juni 2009 er ikke helt sikker på når jeg har termin. men rundt begynnelsen av 2010. hvilket kjønn har jeg i magen? har jente og gutt fra før. kommer den på termin? 16.05.85.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #27 Skrevet 19. juni 2009 Ja, det vil bli flere barn på deg.. Jeg tror og du vil finne en ny kjæreste som blir mannen din etterhvert. Du kommer ikke til og fortsette i jobben din, men du finner en jobb du vil trives bedre i.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #28 Skrevet 19. juni 2009 jeg som er født 04.11.82 når vil jeg møte han? i hvilken sammenheng? hva jobber han med? har jeg møtt han før? har han barn og isåfall hvor mange? får vi barn sammen?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #31 Skrevet 19. juni 2009 Om ca. 9mnd blir du gravid.. Og du får en gutt...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #32 Skrevet 19. juni 2009 Ja.. Det vil ta en liten stund, for du må klare og stole på han først.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #33 Skrevet 19. juni 2009 11.05.84 Kommer det en mann inn i bildet som har tenkt til å bli en stundt?
jentaK Skrevet 19. juni 2009 #34 Skrevet 19. juni 2009 Hei. Eg er født 04.05.79 Kjeeme eg a faa fleire barn,katid" Om vi blir sammen igjen med min kjeeresten han født 27.06.1972 Eller kjeeme eg a treffe snart min livs kjeerlighet?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #35 Skrevet 19. juni 2009 Det blir en jente, og ho kommer 7dager etter termin..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #36 Skrevet 19. juni 2009 du vil møte han i jobbsammenheng. Han jobber i et typisk handyman yrke. Så er slik du vil møte han. Tror ikke du har møtt han før. Han har ingen barn.. Dere får 3 barn sammen.
Meg og alle gutta Skrevet 19. juni 2009 #38 Skrevet 19. juni 2009 17.11.86 Er jeg gravid? evnt gutt/ jente?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #40 Skrevet 19. juni 2009 04.11.82 igjen kan du fortelle meg litt mer om han? når treffes vi? blir jeg lykkelig?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #41 Skrevet 19. juni 2009 17.06.80 Når vil jeg få mitt neste barn? Blir det jente eller gutt? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #42 Skrevet 19. juni 2009 Børe jeg slutte helt å drikke alkohol..?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 19. juni 2009 #43 Skrevet 19. juni 2009 Jeg vil gjerne vite hva jeg har i magen, gutt eller jente? har termin 310809 er født 160176
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #44 Skrevet 19. juni 2009 07.08.83 (min) 13.04.77 (mannen min) Hva bringer fremtiden? Vil vår uflaks snart snu?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #45 Skrevet 19. juni 2009 gutt eller jente? når kommer ungen? kommer det til å holde mellom meg og sambo? (sliter litt for tida) bryllup en gang i fremtiden? ååååå, jeg er så spent! født 20.05.1985
3 er nok! Skrevet 19. juni 2009 #46 Skrevet 19. juni 2009 til anonym 21:05, ser du er like gammel som meg og med samme termin. hvor bor du? bare lurer, kunne tenke meg en venn å dele erfaringer/opplevelser med som kan forstå det. jeg bor i oslo
RosaPinkPanter Skrevet 20. juni 2009 #47 Skrevet 20. juni 2009 03.06.85 Når føder jeg? Er det gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #48 Skrevet 20. juni 2009 29.09.86 kommer babyen til termin ? hvilket kjønn er den ? tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #49 Skrevet 20. juni 2009 Jeg lurer på når vi blir gravide med nr 3 og kjønn? Hvor mange barn får vi? Skal begynne å studere igjen til høsten og lurer på om siste halvår kommer til å gå bra med eksamner ol? Og så lurer jeg på når evt vi forlover/gifter oss? Jeg født 201288 Han født 121083 Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå