Miss Dynamite Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 jenta er 8 mnd, og som bitteliten sovnet hun bare med smokk ( ei datter som ALDRI SOVER nesten...) nå nekter hun smokk, uansett hva jeg gjør!! hun sovner bare med melk.eller følelsen av å sutte på noe da..men smokk, nei.....
Dronningen! Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Men hvorfor vil du at hun skal ta smokk når hun ikke vil??? Lyddemper?
Miss Dynamite Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2009 hun har et enormt suttebehov egentlig, og sovner bare fnår hun kan få sutte på noe, altså blir det melk. vi har nå blitt frarådet melk om natten også, prøvd vann men hun brekker seg omed det om natta... så da hadde hun hatt det og kost seg med, har vært tilfeller hvor den har vært inne i opp til 10 min av gangen.."prestasjon"altså lyddemper? nei absolutt ikke, jeg har opplevd 8 mnd med skrik mer enn det skulle vært mulig, så det har jeg blitt vant til..
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Hvilke smokker har du prøvd da? Noen vil bare ikke ha smokk..minstejenta mi har alltid brukt sutteklut..
Miss Dynamite Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2009 har prøvd alle jeg :S avent,mam,ortodent.... alle!!!
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Nuk med litt malt på :-) får kjøpt dem på lekebutikker. Jeg får vel litt pepper nå pga av tenner og sånn, men det funket hvertfall på min lille mini...
Hikken Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Da min ikke ville ta smokke var det to stykker som gjaldt, og det var en type fra navnesutten.dk (med stooor tutt) eller den fra rockstar baby :-) (rock star får du på meny, rimi eller babyshop)
Miss Dynamite Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2009 har prøvd nuk også rockstar baby er den eneste j ik har prøvd, for trodde den var lik alle andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå