augustjanuar Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 hvorfor blir jeg så irritert over andres rot? jeg roter selv også, men blir mindre irritert over det....
MintCondition Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Man blir mindre irritert over sitt eget rot fordi det VET man man "må" rydde opp. Det er mye mer irriterende når andre roter rundt deg, så du får mer å rydde opp. Har prøvd å forklare samboeren min det der i årevis Når det er 3 som roter og 1 som rydder så blir man nødvendigvis litt irritert iblant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå