* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 var i et avslutningsselskap med klassen en kveld og fikk servert en kake som var knallgod. jeg kan prøve å forklare åssen den så ut og smake,så kanskje dere kan fortelle meg om dette er snickerskake eller peanøttkake. den var laget i langpanne,lys,høy bunn. var en krem som var lys,smakte litt som karamell,også var det hele nøtter på toppen og sjokolade som var smeltet,og dryppet over. vet dere hvilken dette kan være,og har dere oppskrift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå