Gå til innhold

kjønnsvorter ? hjelp !

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått en "nupp" ner nede, på mellomkjøttet. Er en enkelt utvekst, ganske liten og ikke klasete. Etter å ha studert meg ner nede med speil så synes jeg det kan se ut som en slags vorte ?!

Ikke sånn klase som jeg har hørt om andre her som har. Kan kjønnsvorter komme en og en ?

Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

Hvordan er dette med tanke på svangerskap og fødsel?

Føler meg stygg og skitten, trodde aldri dette skulle hende meg. Er veldig renslig av meg og har ikke hatt sex med noen andre enn samboer. Og det vet jeg at han ikke har hatt heller (han har ingen vorte).

Og nå synes jeg den klør også, hva om det plutselig kommer masse ?

Å, mest lyst til å gråte og aldri mer ha sex :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget for en tid siden en slik "nupp" som du beskriver på den ene kjønnsleppen min. Jeg fikk selvfølgelig panikk og tenkte med en gang på kjønnsvorter, som du. Jeg dro til legen. Det må du også gjøre.

Jeg hadde ikke kjønnsvorter. "Nuppen" forsvant etter en stund. Men dra til legen, for guds skyld. At du er renslig og ikke har hatt sex med andre betyr ikke at det ikke kan være kjønnsvorter. Sorry at jeg sier det, men det er faktisk mulig at samboeren din har smittet deg, selv om du ikke har sett noen vorte på han (noen ganger er ikke vortene synlige, eller de befinner seg inne i urinrøret).

Skrevet

har søkt masse på nett og sett på bilder. Er ikke noe der som ligner den lille greia jeg har. Skal høre med legen på mandag. Begynnte å lure på mollusker, men de ser heller ikke sånn ut.

er en lys enslig nupp.

Ser jeg skrev litt dumt over her. Virket som jeg visste at samboer ikke har vært utro fordi han ikke har vorte. Var ikke det jeg mente. Men han har ikke vorte( men kan jo ha viruset)

jeg vet at han aldri har vært utro. (vet så godt som man kan vite om du skjønner)

Takk for at du svarte meg !

Skrevet

jeg har hatt kjønnsvorter,,, dette kan ligge i kroppen uten å bryte ut, eller brått bryte ut.. han har vel hatt sex m andre enn deg før? og du også? det ar en effektiv kur jeg fikk.. smurte på noe guffe, da forsvant det... det begynnte m en, men det spredte seg raskt..

det ordner seg... tror ikke du blir behandlet når du er gravid.. hm, mener d var noe med det se,,

Skrevet

ja begge har jo hatt sex med andre før vi ble sammen. Så er jo helt sikkert noe som kommer fra en av de.

Må jeg gå med vorter i underlivet resten av svangerskapet da?

Jeg som skammer meg og føler det er skikkelig kvalmt. Hadde håpet jeg kunne fått de fjernet uten at samboer fikk se de/den.

Bare fortalt om det, da er det jo ikke like ille på en måte.

ååååhhh !! blir så frustrert :(

HI

Skrevet

mener d var noe med at man ikke kan behandle d når man er gravid,, muligens med laser.. men ikke m dette salven, den er sterk å går sikkert i blodbanen,,

venninna mi hadde masse, langt oppover i rumpa, hun fikk fjernet m laser,, d gikk veldig fint, d må jo kunne gå når man er gravid...

Skrevet

det begynnte med en liten hos meg også. visste ikke hva det var. tok en mnd ca før det begynnte å komme flere. og s´det var så ekkelt. jeg klarte nesten ikke vaske meg.. og sex gikk jo ikke for jeg ville ikke han skulle ta meg der nede og finne ut av det. jeg var gravid da. men visste ikke om det. så fikk den salven. det forsvant nesten helt, men begynnte å komme tilbake igjen.

nå vet jeg at det er hormonene når du er gravid som gjør at det bryter ut. du kan jo ha viruset uten å ha vorter. de kommer ikke til å fjerne med laser med mindre du har veldig mye.

og de kommer til å si du skal vente til etter barnet er født for det forsvinner vanligvis av seg selv etter det...

jeg må bare vente.. har ikke hatt sex på noen måneder nå....

Skrevet

hos meg begynte det med en liten knupp, for leeeenge siden. bryddde meg ikke noe om det. men ettersom det kom to til og at de vokste ble jeg redd. skrev om det her for et par dager siden. var hos legen i går, å det var det. men han sa at det ikke var noe å gjøre med det. så håper ikke at det utvikler seg noe mer :-(

Skrevet

trur det er det samme som jeg har... spurte legen hvor det kom fra og om min hadde vært utro. han sa at hvis han ikke hadde utbrudd så kunne det komme fra andre plasser. ikke nødvendigvis sex. så ikke sikkert kjæresten din har vært utro. siden jeg er gravid så kunne jeg ikke smøre på de greiene jeg først fikk. min lege skal fryse de bort. ikke ondt i d hele tatt. gjort på noen få sekunder. men må nok gjøres flere ganger. har gjort det en gang, og de er der enda. har to. spurte også om det ville ha noe å gjøre for en fødsel og da svarte han at det hadde ingenting å si. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...