Gå til innhold

SE HER!!! Trenger hjelp med pakking ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Rhodos på søndag tiiiiiidlig på morgenen. Så i morgen må koffertene pakkes ferdig, phu!

Har begynt, men så er jeg jo alltid redd for å glemme noe. Noe kan jo alltids kjøpes der, men noe måååå jeg jo bare ha med meg...

Så, nevn 3 ting jeg bare MÅ ha med meg ( i følge dere, hehe)...så skal jeg krysse det av på lista mi etterhvert;)

Kan jo være jeg har husket masse, men at det er noe av det viktigste som går i glemmeboka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkremer og after sun evnt god fuktighetskrem

pass

billetter

Hvorfor bare 3?? =)

Skrevet

hehe...må for all del bare nevne flere ;)

Tenkte at da hadde det komt en laaaang liste, og jeg hadde blitt helt forvirra, hihi ;)

Men alt det er på pakkelista, så det krysser jeg av:)

Kom med flere da...siden du var så godt i gang;)

Skrevet

Bleier hvis du har bleiebarn

Solbriller

bikini

gode sko

solhatt

skal dere bo på hotell rom eller leilighetshotell eller?

Skrevet

Skal bo på sånn familiehotell, men er leiligheter.

Er all inclusive, så skal ikke lage mat selv liksom.

Men solhatt, ja... Har glemt å skrive opp noe jeg selv kan ha på hodet, så takk :)

Skrevet

He he jeg har en tyrkis/lyse blå sånn bøttehatt som jeg alltid har med meg. Den er skikkelig frekk =P

Vi var på leilighetshotell de 2 siste gangene og måtte ha med vaskepulver til å vaske evnt. klær og skylle opp våre egne håndklær som vi hadde med ut av hotellet, og smikkene til storesøster

Vi hadde også med zalo, oppvaskkost osv.

- drikke kopp hvis dere har små barn (hvor gammel er den yngste?)

- hårprodukter

- barbersaker

- noe å sove i om natten (tenk om brannalarmen går og du må løpe ut)

- kulepenn til å skrive kort

Skrevet

Ungene er 5 år og 7 1/2 år, så trenger heldigvis ikke noen sånn kjempeviktige ting til de!

Kulepenn, ja hehe;) Så var det å huske å kjøpe og skrive kortene da;)

Zalo og oppvaskkost var lurt! Det husker jeg vi måtte ut og kjøpe det ene året, så kan like godt ha det med oss i stedet for å lete etter det der nede:)

Vaskepulver har jeg skrevet opp, det MÅ jeg ha!

Skrevet

Paracet

andre medisiner

noe for magen

reserve kort til penger

pass

badetøy

gode sko

gode reise klær

underholdning til flyet til barna

solhatter, solbriller

førerkort

solkrem (så vet du at du får en god)

tannbørster og tannkrem

aftersun (er utrolig bra, brukes med en gang en er ferdig å sole seg på stranda, ikke vent til etter dusjen. Når en tar det allerede på stranda før en kler på seg kjøler en godt ned huden med en gang med aftersun slik at en demper evnt rødfarge med en gang før den får satt seg)

fuktighetskrem

en god bok

nødnr som brukes den plassen dere skal være

Skrevet

Pass/reisebilletter

Visakort og litt lokal valuta

Liste med viktige telefonnummer

ALT annet KAN kjøpes på stedet, bare det finnes en noenlunde oppegående bank i nærheten (forutsetter at det gjør det på Rhodos) og du har penger på konto! Men å pakke en passende mengde klær/toalettsaker/solbriller/solkrem/vaskemiddel for enkle klesvask (type Biotex reisevaskemiddelposer)/leker er vel ikke det dummeste du kan gjøre..... Likeså barnemat om du har spedbarn, så VET du hva barnet får i seg. (Og "passende mengde" er som regell halvparten av det du intuitivt legger fram. Spørsmålet er ikke om det eller det kan være kjekt å ha, spørsmålet er om det eller det er noe du helt sikkert vil få bruk for!)

Avreise tidlig søndag morgen ville bety pakking lørdag ettermiddag/kveld her! Tidligere pakking betyr lett at du drar med unødvendige ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...