Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Min baby er halvt asiatisk og halvt hvit..kjempeskjønn:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 så søtt gjelder kanskje ikke min, men sier alikevel at han er halvt australsk og halvt norsk. Blodsmessig er han halvt italiensk og halvt norsk (nord-italienske innflyttere i australia) men han er helt blond og har blå øyne, så det synes ikke at han er halvt sør-europeisk i blodet da.
guaguita2009 Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Prinsessen vår er halvt chilensk og halvt norsk:) Men hun er jo ikke født enda så vi vet ikke åssen hun ser ut:) Nydelig tipper jeg
Gjest eelis+guttespire Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Gutten jeg venter er også halvt asiatisk og halvt hvit :-) Hvilket land i Asia er "det aktuelle" hos dere?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 jenta mi er halvt norsk og halvt kurder.... har ikkke særlig mørkt hår , men knall brune øyne,øyebryn,og laaange mørke øyevipper!
BoyMadeInChina Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Gutten vår er halvt norsk og halvt kinesisk. Verdens nydeligste, selvfølgelig!
Isilra Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Gutten vår er også halvt chilensk og halvt norsk Mørk/mellom blondt hår og blå øyne og helt lys i huden, hehe. Hadde jeg aldri trodd
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 jentene min er halvt norsk, kvart engelsk og kvart spansk. Blond og blaaoyed er hun eldste, og gyldne kroeller og moerkegroenne oyne paa hun yngste nydelige! mannen min er blanding og er nydelig han ogsaa :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Samboeren min er fra Sør-Korea, så da blir det halvt norsk, halvt asiatisk her om 5 mnd:-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Jenta mi er "kvart" pakistansk, faren er halvt pakistansk og jeg er norsk. Hun har blåe øyne, ikke mørk i huden, men heller ikke bleik, ser at hun er en aning mørkere enn nordiske barn. Lysebrune øyenvipper, litt lysere øyenbryn og mørkeblondt hår, bølger nederst. Verdens vakreste!!!<3 Trodde hun koms til å bli mørkere i huden, mørkere hår og brune øyne men Kan jo forandre seg om noen år og det.. Var mye mørkere når hun kom til verden.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Her er mini halvt latino, halvt norsk, og selvfølgelig nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Heter han Noah?? Hvis ikke, så er du ikke alene om å ha en sånn sønn.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 gutten min er halv norsk og halv afrikansk, han er helt nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 Vår tulle kommer er halvt norsk og halvt brasiliansk, sånn i utseendet. Men far er adoptert så blir ikke to-språklig da... Vet ikke hvordan hun ser ut enda, men tror også hun kommer til å bli nydelig. Sikkert brune øyne, lyse krøller<3 men vet ikke da=P Blir kjempe spennende!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 19. juni 2009 #15 Skrevet 19. juni 2009 vi venter en liten gutt..anyday now.... han er halvt thai og halvt norsk.. gleder meg til å se hvordan han ser ut...
Figa Skrevet 19. juni 2009 #16 Skrevet 19. juni 2009 Datteren min og den sønnen som enda er i magen, er halvt egyptisk. Datteren min er nydelig, et lite krøllete sjarmtroll med blå øyne, så gleder meg til å se hvordan neste miksen blir ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #17 Skrevet 19. juni 2009 Åååh, Sør-Korea er jo så nydelig!! Heldig!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #18 Skrevet 20. juni 2009 dere er så heldige alle sammen, alle er sikkert utrolig nydlige!! det blir jo sikkert enda mer spennende når babyen kommer fordi dere ikke vet hvordan hun/han kommer til å se ut!! jeg får ikke en baby med spesielle trekk.. kjæresten min og jeg er ganske like i grunn.. blå øyne, mørkt hår.. han har bølger/fall og jeg har masse krøller.. så kan nesten tippe hvordan hun kommer til å se ut.. men jeg er veldig spent da:) en kompis av meg har en mulatt unge. SÅ nydlig.. blir nesten litt misunnelig!!
Gjest Skrevet 20. juni 2009 #19 Skrevet 20. juni 2009 nr 1 er halv thai og kvart chilensk.. nr 2 er halvt amerikansk og kvart chilensk, to flotte jenter, en mørk og en lys
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #21 Skrevet 20. juni 2009 Hehe, mine unger er halvt østlending og halvt sørlending, teller det? De har knallblå øyne, mørke vipper og bryn og krøllete lyst hår. Aldeles nydelige, har definitivt fått det beste fra begge foreldrene. Gutten er ikke så glad for krøllene, men jenta har skjønne lokker som alle kommenterer
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #22 Skrevet 20. juni 2009 mine gutter er kvart greske, begge med platina blondt hår,og han ene med brune øyne,middelhavsfarge i huden og krøller,han andre nordisk hud og knall blå øyne
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #23 Skrevet 20. juni 2009 min gutt er halvt norsk og halvt pakistansk. Har brunt hår, men lysere enn pakistanere, litt gylden hud og brune øyne. Jeg er ganske mørk selv, så regnet ikke med å få et blondt barn akkurat. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #24 Skrevet 20. juni 2009 Min sønn, og babyen i magen, er kvart marokanske. Sønnen min har mørkebrunt hår og brune øyne. Han er ganske mørk i huden og merker nå at han blir veldig fort veldig brun
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #25 Skrevet 20. juni 2009 Halvt engelsk og halvt norsk er jenta i magen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå