Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Barnefar skal på fylletur i 4 dager om et par uker. Da mener jeg skikkelig fylletur, der det bare handler om å drikke mest mulig og gjøre mest mulig sprell. ( Han nærmer seg 30 år) Hva hadde dere sagt om dette ? Har jeg noe å si? Gjør deres menn dette? Vi venter barn til høsten. Vil veldig gjerne høre deres meninger og gjerne egne "historier" ang dette. Hilsen en mor som ikke vet helt hva hun skal eller bør synes om saken.
Hikken Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Gutter er gutter..? Nei, vet ikke helt jeg :-) MIn samboer var på "jobbtur" (det er synonymt med grøftefyll) i en langhelg for noen uker siden, synes egentlig det var helt greit jeg. Han tar jo ikke med seg fylla hjem, og han trengre å få frst fra seg innimellom. Han er jo en super husfar ellers! Hadde det derimot vært hver helg hadde jge nok stukket fram pekefingern ;-)
Gjest ->>- Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Nei, jeg kan vel ikke egentlig si at du har noe særlig du skulle ha sagt. At ens partner drar på ferie i fire dager uten at en er med bør de fleste avfinne seg med, sånn med mindre du kan føde når som helst e.l. Min partner drikker knapt, men det er virkelig ikke min avgjørelse.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 God tur hadde jeg sagt da. Er vel ikke noe problem at de drar på en rølpetur så lenge du ikke har termin nå. Mannen min skal på festival i 3-4 dager litt over en mnd før termin og det blir jo rølpetur det også. Håper han koser seg, blir liksom en stund til han får muligheten neste gang.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Njah, nå har ikke jeg helt sansen for grøftefyll, men så lenge 'sprellene' ikke innebærer utroskap, vold eller slike ting, så er det nå ikke det verste som kan skje. Min mann er sjeldent ute på byen eller på gutteturer, så når han først gjør det, unner jeg han det. På samme måte som han unner meg slik moro. Men nå bedriver ingen av oss grøftefyll, og vi stoler på hverandre, så da må det jo være greit.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Hva er problemet? Personlig reiser jeg ikke på rølpeturer, synes det er alt annet enn gøy, men de som vil får jo bare gjøre det.
OsloMor Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Synes ikke fyll er greit uansett, så det hadde jeg stilt meg ganske så sur til. Ferie/alenetur er jo selvsagt ok, men støtter ikke valget om grøftefyll sånn generelt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Hans valg om han vil drikke i 4 dager. Jeg ville blitt sur først hvis han kom hjem og ikke var edru nok til at han var ferdig med å spy (noe han ville gjort hvis han hadde vært på fylla i 4 dager).
frk123 Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Jeg syns at det er helt greit. Samboeren min skal på guttetur og konsert en liten mnd før termin, og det var jeg som måtte mase om at han kunne dra, siden han tenkte på meg og mine følelser. Skulle bare mangle syns jeg, vi er da 2 individer med behov om å omgås andre og ha litt alene tid... Nå stoler jeg 100% på samboeren min, så det er ikke vanskelig i hele tatt og si reis og koooooos deg masse!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå